اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۹۶۴

طارمی را زیادی گنده كردید

عملكرد ضعیف مهدی طارمی در بازی‌های اخیر او را در معرض انتقادات ریز و درشتی از سوی افراد مختلف قرار داده است. منتقدان و تماشاگران از یك طرف و پیشكسوتان فوتبال از طرف دیگر، همه و همه این روزها درباره طارمی و دلایل افتش در گلزنی حرف می‌زنند...
۱۵:۳۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| عملكرد ضعیف مهدی طارمی در بازی‌های اخیر او را در معرض انتقادات ریز و درشتی از سوی افراد مختلف قرار داده است. منتقدان و تماشاگران از یك طرف و پیشكسوتان فوتبال از طرف دیگر، همه و همه این روزها درباره طارمی و دلایل افتش در گلزنی حرف می‌زنند. كار به جایی رسیده كه عضو كمیته فنی فدراسیون هم در میان مشغله‌هایش یادی هم از آقای گل لیگ پانزدهم می‌كند. محمود یاوری بعد از سال‌ها حضور روی نیمكت‌های لیگ‌برتر حالا به‌عنوان عضو كمیته فنی فدراسیون در فوتبال حضور دارد. یاوری درباره اینكه مهدی طارمی در هفته‌های اخیر نتوانسته برای پرسپولیس و تیم‌ملی گل بزند می‌گوید: «علت اصلی این است كه این بازیكنان را بیش از حد بزرگ می‌كنیم و آنها دیگر نمی‌توانند پیشرفت كنند. وقتی كسی راه صدساله را یك‌شبه طی می‌كند، ممكن است یك شب هم از بالای درخت سقوط كند و زمین بخورد. خیلی از بازیكنان به این وضعیت دچار شده‌اند و شرایط بدتری نسبت به طارمی پیدا كرده‌اند. حالا طارمی جوان است و از شهرستان آمده و چون یك مقدار متواضع است شاید توی چاله نیفتد ولی باز هم شرایط، شرایط خطرناكی است.»
سرمربی اسبق تیم ملی ادامه می‌دهد: «وقتی زودتر از موعد یك بازیكن را خیلی بزرگ می‌كنند جو ورزشگاه و فشار هواداران اجازه نمی‌دهد او روزبه‌روز پیشرفت كند و راه خود را ادامه دهد. در مسابقه داربی طارمی انگار در زمین مسابقه نبود، واقعا خودم هم تعجب كردم!» با این شرایط ممكن است طارمی كم‌كم از لیست تیم‌ملی هم كنار برود؟ یاوری پاسخ می‌دهد: «البته كی‌روش برای انتخاب این بازیكن فقط مسابقه داربی را لحاظ نمی‌كند چرا كه شناخت كاملی از این بازیكن و سایر ملی‌پوشان دارد و می‌داند بازیكن یك روز خوب است و ممكن است یك روز هم بد باشد.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین