اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۹۰۹

نشت هم اندیشی کی‌روش و پیروانی (عکس)

کی روش روز گذشته در دفتر خود در کمپ تیم های ملی میزبان امیر حسین پیروانی - سرمربی تیم ملی جوانان بود.
۱۰:۳۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| در این نشست امیر حسین پیروانی آخرین وضعیت تیم ملی جوانان را برای کی روش تشریح کرد و هم چنین گزارش فنی از حضور تیم در تورنمنت بین المللی زیر 19 سال چین را ارایه داد.


در این تورنمنت تیم های چین – ایران – مکزیک و قزاقستان حضور داشتند که تیم ملی چین را با نتیجه 4-2 شکست داد. در برابر قزاقستان با نتیجه 5-1 پیروز شد و در برابر مکزیک 2-0 شکست خورد.


تیم ملی جوانان هم اکنون خود را برای جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی در بحرین آماده می کند که در مرحله گروهی باید با قطر قهرمان دوره قبل، ژاپن و یمن مسابقه دهد.


امیر حسین پیروانی برای تدوین برنامه های تیم ملی تا پیش از حضور در بحرین از کی روش راهکار گرفت و برنامه های از پیش طراحی شده را با سرمربی تیم ملی در میان گذاشت.


کی روش پیش تر هم نشان داده به تیم ملی جوانان علاقمند است چرا که یکی دو بار در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شد و برای بازیکنان این تیم صحبت کرد. او هم چنین چند بار نیما میرزازاد - دروازه بان تیم ملی جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که البته این بی ربط با حضور امیر حسین پیروانی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان نیست. مربی ای که از همان ابتدای حضور کی روش در ایران سعی کرد با وی رابطه نزدیکی برقرار کند و معتقد است کی روش به مانند دفترچه گرانبهایی است که خوب ورق زده نمی شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین