اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۷۵۱

بازیکنی که حیدری را تکمیل کرد

مربیان استقلال با انتخاب وریا غفوری گزینه مناسبی را برای زوج حیدری در سمت راست استقلال انتخاب کرده اند.
۱۵:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| وریا غفوری و خسرو حیدری سمت راست استقلال را بعد از دو سال تبدیل به نقاط قوت این تیم تبدیل کرده اند. این دو بازیکن که در سال های گذشته در لیست تیم ملی نیز حضور داشتند با تصمیم منصوریان در فصل جاری لیگ برتر زوج سمت راست استقلال را تشکیل دادند تا خاطره قدرت آبی ها در سمت راست برای هواداران این تیم زنده شود.


وریا غفوری که خصوصیات انفرادی او مکمل خصوصیات حیدری است، در کنار دیگر قابلیت های خود، قدرت بدنی بالایی دارد که این موضوع او را به گزینه ای مناسب برای بازی در کنار خسرو حیدری تبدیل کرده است. حیدری که بازی فانتزی بزرگترین ویژگی او به شمار می رود در لیگ شانزدهم غفوری را در کنار خود می بیند که در جنگ های نفر به نفر و بازی فیزیکی مهارت بالایی دارد. نتیجه این زوج سازی فضای مناسب برای حیدری و البته ثبت دو پاس گل در شش بازی ابتدایی استقلال است.


عملکرد حیدری و غفوری در 6 بازی گذشته استقلال نمره قابل قبولی گرفته و این دو بازیکن با همکاری خود در سمت راست زمین پایه گذار دو گل و طراح حملات استقلال بوده اند. تا آنجایی که کادرفنی پرسپولیس نیز در نشست خبری بعد از بازی مهار این دو بازیکن را یکی از برنامه های اصلی خط دفاع پرسپولیس اعلام کردند. مطمئنا در ادامه لیگ و با هماهنگی بیشتر این دو بازیکن سمت راست استقلال، هماهنگ تر و مهار ناپذیر خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین