اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۵۶۷

امیدوارم ضعف دفاع چپ پرسپولیس برطرف شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بین ربیع‌خواه و سید جلال حسینی فاصله زیاد وجود دارد و امیداورم این ضعف برطرف شود.
۱۶:۵۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| کوروش برمک در گفت‌وگویی درخصوص دربی 83 که روز گذشته برگزار شد گفت: از نظر فنی باید بگویم بازی خیلی ساکن و بی‌روح بود هرچند که نیمه اول بازی توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود اما نتوانستند از این خوب بودن استفاده کنند حتی یک موقعیت خیلی خوب را هم مهدی طارمی از دست داد. در نیمه دوم البته شرایط فرق کرد و استقلال بهتر از پرسپولیس بازی کرد و حتی توسط کاوه رضایی هم می‌توانستند به گل برسند. با این همه چیزی که در بازی دیروز مشخص است این است که هر دو تیم محتاط بودند و دوست نداشتند بازنده از زمین بیرون بیایند. با اینکه استقبال خوبی هم از بازی شده بود اما این بازی چنگی به دل نزد و کسی از آن لذت نبرد. دربی 83 از نظر کیفی و فنی سطح پایینی داشت و بازی بیشتر فیزیکی بود. امیدوارم دو تیم در بازی‌های بعدی شجاع‌تر بازی کنند چرا که انتظار بیشتری از این دو تیم می‌رود هرچند که پرسپولیس نشان داد هنوز مشکل گل‌زنی دارد.

وی درمورد اینکه طارمی هنوز هم فرصت‌های گل‌زنی زیادی را از دست می‌دهد و به نظر می‌رسد یک گل‌زن 6 دانگ نیست ادامه داد در 3-2 ماه اخیر طارمی درگیر بحث رفتنش به ترکیه و بازگشتش به ایران باعث شد تا تمرکزش را از دست بدهد و مقداری زمان می‌برد تا به شرایط خوبش برگردد. طارمی تا حالا نشان داده که از هر 4-3 موقعیت گل می‌تواند یک موقعیت را تبدیل به گل کند اما می‌بینیم که در فوتبال روز دنیا مهاجمان از یک موقعیت یک گل می‌سازند و حتی برخی از آنها از هیچ موقعیتی گل می‌سازند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص کارت‌ زردهای بی‌موردی که بازیکنان پرسپولیس در بازی‌هایشان می‌گیرند که باعث به وجود آمدن مشکلاتی هم شده تصریح کرد: این موضوع مختص بازیکنان پرسپولیس نیست بلکه همه فوتبالیست‌های ایرانی با این مساله درگیر هستند و کارت‌های زرد یا حتی قرمز بی‌مورد می‌گیرند. متاسفانه در ایران روی مسایل فرهنگی از تیم‌های پایه کار نمی‌کنند تا بازیکنان بی‌جهت کارت نگیرند. بازیکنان باید یاد بگیرند که خطاهای غیرفنی، اخطارهای غیرفنی و اعتراض‌های غیرفنی نکنند.

برمک درمورد دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان و اهمیتی که این بازی دارد تصریح کرد: چیزی که ما در پرسپولیس می‌بینیم این است که برانکو توانسته به ترکیب سابقش دست پیدا کند و خوشبختانه امسال یک دروازه‌بان خوب هم به پرسپولیس اضافه شده که اگر چند سال در پرسپولیس بازی کند به خوبی می‌تواند دروازه تیم را بیمه کند. پرسپولیس بازی سختی مقابل سپاهان دارد اما چیزی که مشخص است این است که در خط حمله با مشکلاتی روبرو هستیم از طرف دیگر در دفاع چپ هم متزلزل کار کردیم و ذبیح‌خواه با اینکه بازیکن خوبی است فاصله او با سدی جلال حسینی زیاد است و تیم‌ها می‌توانند از این ناحیه به پرسپولیس ضربه بزنند.

وی درمورد اینکه چرا برانکو به بازیکنی مثل آرام طبع که یک مدافع تخصصی است بازی نمی‌دهد اما از ربیع‌خواه که پست تخصصی‌اش دفاع نیست در این پست استفاده می‌کند گفت: این مسائل جز تفکرات مربیان است من در جریان تمرینات و وضعیت بازیکنان پرسپولیس نیستم اما چیزی که مشخص است این است که در پرسپولیس باید در هر پست بازیکن کلاسیک داشته باشیم اما می‌بینیم که ربیع خواه در برگشت‌ها مشکل دارد و امیدوارم که این ضعف تیم هم حل شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین