اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۲۲۹

خطری که شاگردان ناظم‌الشریعه را در بازی با آذربایجان تهدید می‌کند!

حسین طیبی پس از گلزنی در دیدار مقابل مراکش دست به اقدامی پسندیده زد و پیراهن بازیکن مصدوم تیم را نشان داد.
۰۹:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی صبح امروز به وقت تهران به مصاف مراکش رفت که در پایان توانست با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی دست یابد.

* حسین طیبی که اولین گل ایران را در این دیدار به ثمر رساند در اقدامی پسندیده پس از گلزنی پیراهن شماره 8 که برتن قدرت بهادری بود را نشان داد. بهادری به علت مصدومیت در دیدار اول جام جهانی را از دست داد.

* این دیدار 2 اخراجی داشت. دکیک سرمربی مراکش و جود بازیکن این تیم با کارت قرمز داور روبرو شدند.

* علیرضا صمیمی دروازه‌بان ایران نیز به علت دریافت کارت زرد دوم آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل آذربایجان را از دست داد. به این ترتیب ایران در دیدار مقابل آذربایجان باید از تنها دروازه‌بان خود یعنی سپهر محمدی استفاده کند. حالا این خطر برای تیم ملی ایران وجود دارد چرا که در صورت مصدومیت و یا اخراج محمدی ایران دیگر گلری برای قرار گرفتن درون دروازه در دیدار مقابل آذربایجان ندارد! امیدواریم در آخرین دیدار مرحله گروهی مشکلی برای دروازه‌بان ایران به وجود نیاید.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتسال اسپانیا با برتری 4 بر 2 مقابل آذربایجان صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرد. شاگردان ناظم الشریعه روز دوشنبه از ساعت 3 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف آذربایجان خواهند رفت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین