اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۸۹

20 سال است مربیگری می‌کنم هیچ وقت اینقدر بدشانس نبودم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نمی‌دانم چرا چنین اتفاقات عجیبی در این برهه از زمان که ما فقط به برد نیاز داریم برای گسترش رخ می‌دهد.
۲۱:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند پس از تساوی مقابل سایپا در خصوص اینکه ظاهرا گسترش فولاد برای بردن طلسم شده است اظهار داشت: خیلی اعتقاد به طلسم ندارم و اتفاقاتی برای تیمم افتاده که واقعاً برایم باورش سخت است البته باید بگویم این اتفاقات در دو بازی گذشته ما هم رخ داده است. 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: 20 سال است که مربی‌گری می‌کنم اما  تا به حال اینقدر بدشانس نبوده‌ام. از این اتفاقات مداوم خسته شده‌ام و فکر می‌کنم فقط باید خدا کمک‌مان کند که از این وضعیت خارج شویم چرا که تا به حال باید حداقل 10 امتیاز جمع می‌کردیم.

وی افزود: بازیکنان زبده‌ای داریم نمی‌دانم چرا اینقدر راحت موقعیت‌های گل را از دست می‌دهیم و راحت‌تر از آن گل می‌خوریم و حتی باید بگویم دروازه‌بان ما خسوس هم که فصل گذشته توپ‌های فوق‌العاده‌ای را مهار می‌کرد گل‌هایی می‌خورد که باورش واقعاً برایم دشوار است. باید وقت زیادی صرف ریکاوری تیم بکنم و از آن مهمتر باید فقط روی موقعیت‌های گل با بازیکنانم کار کنم.

کمالوند در پایان در خصوص تعطیلات لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی، خاطرنشان کرد: در هر حال ما باید به تیم ملی کمک کنیم چرا که این تیم در آستانه رقابت‌های مهم مقدماتی جام جهانی قرار دارد و فکر می‌کنم تمام لیگ‌های تیم برتری باید هدفشان این باشد که به تیم ملی کمک کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین