اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۷

گودرزی: قدرت والیبال ما با قدرت‌های جهانی برابری می‌کند

وزیر ورزش و جوانان معتقد است که قدرت والیبال ایران هم‌اکنون با قدرت‌های جهانی مانند لهستان، آمریکا و روسیه برابری می‌کند.
۰۹:۴۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمود گودرزی در خصوص شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان اظهار داشت: استقبال مردم امشب بسیار عالی بود و بازیکنان هم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و از جان مایه گذاشتند. برد و باخت در ورزش یک امر بسیار طبیعی است.

وی ادامه داد:‌ لهستان تیم پر قدرتی بود و ما توانستیم یک بار این تیم را شکست دهیم و یک بار هم به آنها باختیم که این هم طبیعی است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: مردم امشب مانند گذشته حمایت خوبی از تیم ملی کردند که من از آنها تشکر می‌کنم.

گودرزی با بیان اینکه لهستان تیم بسیار قدرتمندی نشان داد درباره قدرت تیم والیبال ایران هم گفت: در حال حاضر قدرت تیم ما با قدرت تیم‌هایی چون لهستان، آمریکا و روسیه که قدرت‌های برتر جهانی هستند برابری دارد که این هم مایه خوشحالی است.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در خصوص اینکه تماشاگران پس از باخت ایران مقابل لهستان بازهم شاگردان کواچ را تشویق کردند، اظهار داشت:‌ برد و باخت همیشه وجود دارد و همین حمایت‌هاست که می‌تواند به تیم کمک کرده و روحیه ملی‌پوشان را بالا ببرد.

وی در پایان در خصوص حمایت دولت از تیم ملی والیبال گفت: دولت تا به امروز حمایت‌های مادی و معنوی را از تیم ملی والیبال انجام داده و این حمایت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین