اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۱۶۸

اميدوارى سلطان پرسپوليس به برد در شهرآورد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فردا به ورزشگاه نمی روم چون روزهایی که ورزشگاه شلوغ است، من مکافات دارم و باید از جلوی در تا داخل ورزشگاه، با همه عکس بیاندازم.
۱۹:۴۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین در گفت و گویی در رابطه با حضورش در مراسم ختم والدین بهادر عبدی اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم، خیلی حالم گرفته شد و امروز برای دلداری این بازیکن به مراسم ختم رفتم. دیگر کاری از دست ما برنمی آید اما امیدوارم خداوند به بهادر عبدی و دیگر اعضای خانواده اش صبر دهد.

وی همچنین در خصوص حضورش در تمرین چهارشنبه پرسپولیس قبل از دربی 83 عنوان کرد: پرسپولیس تیم خودمان است و هر وقت که دلم برای این تیم و بازیکنانش تنگ شود، سر تمرین می روم. الان هم وقتی دیدم که نزدیک دربی است و تیم به روحیه نیاز دارد، تصمیم گرفتم سر تمرین بروم و خیلی هم روز خوبی بود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: من به برانکو هم گفتم که هنوز فکر می کنم خودم روی نیمکت هستم و حتی خودم برای پرسپولیس بازی می کنم. اینقدر خودم را نزدیک به تیم می دانم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم. عمرم را با پرسپولیس گذراندم و از این به بعد هم عمرم را با این تیم سپری می کنم.

پروین درباره شرایط پرسپولیس گفت: من به بازیکنان و برانکو گفتم که نباید مغرور باشند. اینطور نیست که به خاطر امتیاز پایین استقلال فکر کنیم که قطعا پرسپولیس برنده می شود. همه می دانیم که استقلال هم تیم بزرگی است. پرسپولیس هم سال قبل شرایط الان استقلال را داشت اما در آخر دیدید که دوم شد. انشاالله استقلال هم با یکی، 2 برد به جایگاه واقعی خودش برمی گردد.

وی در واکنش به اینکه شایعه برکناری منصوریان در صورت شکست در دربی به گوش می رسد، بیان داشت: این بنده خدا هم خیلی زیر فشار است. فکر می کنم فوتبال روی بدش را به منصوریان نشان داده است. فوتبال ایران همین است و وقتی نتیجه نگیری، این شایعات هم به وجود می آید و خود به خود زیر فشار قرار می گیری. امیدوارم مردمی که ماههاست منتظر برگزاری دربی هستند، بازی خوبی را تماشا کنند و هر تیمی هم که بهتر بازی کند، برنده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پیش بینی اش از نتیجه این بازی چیست، خاطرنشان کرد: من شانس پرسپولیس را بیشتر می دانم. من اکثرا می گفتم که دربی مساوی می شود اما این بار فکر می کنم پرسپولیس برنده دربی باشد.

وی در خصوص اینکه با حضور در تمرین با بازیکنانی مثل طارمی و مسلمان صحبت کرده بود، اذعان داشت: بیشتر با آنها خوش و بش کردم و به هر کدامشان روحیه دادم. این بازیکنان هم مثل شاگردان خودم می مانند و برایم با قدیمی ها فرقی نمی کنند. نیازی به توصیه من نیست چون پرسپولیس این فصل تیمش خیلی خوب است و خوب هم امتیاز می گیرد.

پروین در واکنش به اینکه برانکو از حضور وی در تمرین تشکر کرده بود، گفت: برانکو مربی بزرگی است. من همیشه گفته ام که اگر قرار است مربی خارجی بیاید، باید مربی خوب و سطح بالا بیاید. حالا خدا را شکر 2 تای آنها را در تیم ملی و پرسپولیس داریم که خوب هم نتیجه می گیرند. امیدوارم اگر قرار است بازهم مربی برای فوتبال ما از خارج بیاید، درجه یک باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که فردا به ورزشگاه آزادی می رود یا خیر، بیان داشت: نه، ورزشگاه نمی روم. استادیوم فردا خیلی شلوغ است و خیلی دوست ندارم در این شرایط به ورزشگاه بروم. روزهایی که ورزشگاه شلوغ است، من مکافات دارم و باید از جلوی در تا داخل ورزشگاه، با همه عکس بیاندازم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین