اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۰۷۰

امـیدوارم استقلال داربـی را بـبرد

مهدی مومنی یكی از بازیكنانی بود كه دو فصل قبل با درخشش در استقلال صنعتی خوزستان، راهی نفت تهران شد...
۱۱:۱۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی مومنی یكی از بازیكنانی بود كه دو فصل قبل با درخشش در استقلال صنعتی خوزستان، راهی نفت تهران شد. مومنی بعد از یك نیم‌فصل ناكامی در نفت تهران در نیم‌فصل راهی استقلال تهران شد، اما باز هم نتوانست به ناكامی‌های فصلش پایان دهد و در نهایت با آمدن منصوریان به استقلال در لیست خروجی این تیم قرار گرفت تا دوباره به استقلال خوزستان برگردد.
  • فصل را خوب شروع كردید و در جدول جایگاه بدی ندارید، شرایط استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می‌كنی؟
نه می‌توان گفت خوب بودیم و نه بد، شرایط ما نرمال است و خدا را شكر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. برای بازی حساس مقابل صنعت‌نفت آبادان آماده می‌شویم. این بازی برای ما بازی مهمی محسوب می‌شود و به‌نوعی داربی است. آنها تیم خوبی هستند و توانسته‌اند نتایج خوبی هم كسب كنند، بازی‌های خارج از خانه همیشه سخت است.
  • مدافع عنوان قهرمانی می‌تواند از عنوان خودش دفاع كند؟
شرایط ما ویژه‌ است، تیم اسكلت سال گذشته را حفظ كرده و بازیكنان جدیدی به این تیم آمده‌اند، كادرفنی برای هر بازی برنامه خاصی دارد و با آنالیز بازی‌های گذشته خودمان و همچنین تیم‌های رقیب سعی می‌كنیم از نقاط ضعف رقبا به آنها ضربه بزنیم. به هرحال نمی‌توان مشكلات مالی را كتمان كرد، اگرچه بازیكنان می‌دانند مسئولان باشگاه درصدد حل مسائل مالی هستند. بازیكنان ما با درك این مسائل، در تمرینات و درون زمین كم نمی‌گذارند و برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش می‌كنند.
  • فصل گذشته با درخشش در همین تیم در نهایت به نفت تهران رفتی، چرا نفت را انتخاب كردی؟
من از استقلال، پرسپولیس و نفت تهران پیشنهاد داشتم، اما به دو دلیل نفت تهران را انتخاب كردم، اولی علی آقا بود و دومی حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی.
  • اما در نهایت نتوانستی خودت را به نفت تحمیل كنی.
بازیكن در 10 دقیقه نمی‌تواند خودش را به تیم تحمیل كند، باید فرصت بازی برای یك بازیكن مهیا باشد تا بتواند خودش را به بهترین نحو ارائه دهد. من به استقلال خوزستان برگشتم و اینجا شرایط بازی برای من فراهم شده و می‌توانم خودم را نشان بدهم، اما این فرصت را در استقلال و نفت نداشتم.
  • نیم‌فصل به استقلال تهران رفتی و باز هم نتوانستی خودت را نشان دهی.
همان شرایط نفت در استقلال هم برای من پیش آمد، ضمن اینكه باید بگویم فضا در استقلال سال گذشته به‌گونه‌ای بود كه از نفت هم برای من بدتر شد. من نمی‌خواهم در آستانه داربی درباره استقلال و نفت صحبت كنم تا آرامش هواداران استقلال به هم بخورد، اما افرادی بودند كه نمی‌خواستند من بازی كنم و حتی حضور من را در استقلال نمی‌توانستند تحمل كنند.
  • از پرویز مظلومی گلایه‌داری؟
واقعا دوست ندارم درباره گذشته حرف بزنم، چرا كه آرامش استقلال و هوادارانش برای من مساله مهمی است، اما از آقای مظلومی برای اینكه مرا به استقلال برد ممنونم، اما برای اینكه بازی‌ام نداد ناراحتم.
  • از منصوریان چطور؟
علی آقا دوست خوبی است، اما یك سال فوتبال مرا از بین برد.
  • درخشش در بازی مقابل استقلال تهران برای اثبات توانایی‌هایت به منصوریان بود؟
من بازی خودم را كردم، اگر این از نظر شما و كارشناسان درخشش است، من ممنونم اما واقعیت این است كه این سبك بازی من است و در اینجا با آرامشی كه دارم و شرایطی كه برای بازی من فراهم شده، می‌توانم توانایی‌هایم را نمایش دهم. ضمن اینكه می‌خواستم به خیلی‌ها ثابت كنم كه بازی ندادن من در استقلال تهران و نفت تهران، فنی نبود.
  • در نهایت دوست داری نتیجه داربی چه باشد؟
صددرصد دوست دارم استقلال برنده باشد، اگر چه پرسپولیس در جدول شرایط بهتری دارد، اما وقتی بازی‌های استقلال را نگاه می‌كنم مشخص است كه این تیم، تیم خوبی است و اگر در فاز دفاعی اشتباهی انجام ندهد به‌راحتی برنده داربی خواهد شد.
  • پیش بینی تو چیست؟
استقلال با تك گل جابر، پرسپولیس را شكست می‌دهد.
  • پس با همه این حرف‌ها دوست داری منصوریان نتیجه بگیرد؟
من دوست داشتم خودم در این داربی باشم و تلاشم را می‌كنم باز هم به استقلال برگردم، اما فرقی ندارد علی‌آقا مربی باشد یا شخص دیگری، استقلال برای من جایگاه ویژه‌ای دارد و دوست دارم برنده داربی آبی‌ها باشند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین