اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۰۶۵

نصرتی: می‌دانم برانكو موفق می‌شود

محمد نصرتی، مدافع جدید ماشین‌سازی امیدوار است هرچه زودتر به شرایط آرمانی برسد و بتواند برای تیمش بازی كند...
۱۰:۵۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نصرتی، مدافع جدید ماشین‌سازی امیدوار است هرچه زودتر به شرایط آرمانی برسد و بتواند برای تیمش بازی كند. نصرتی خودش را برای بازی با سپاهان آماده كرده اما پزشكان اعلام كرده‌اند او از هفته هشتم به بعد صددرصد آماده می‌شود. این بازیكن در مورد شرایط خودش و داربی هشتادو‌سوم گفت‌وگویی انجام داد.
  • مقابل سپاهان بازی می‌كنید؟
هنوز مشخص نیست كه بتوانم در این بازی حضور داشته باشم. به هر حال من باید با تیم هماهنگ‌تر شوم و ترس كوچكی هم كه دارم، از بین برود. من تازه به ماشین‌سازی آمده‌ام و نتوانستم با تیم بازی دوستانه انجام بدهم كه ترسم بریزد. امیدوارم بعد از هفته هشتم و تعطیلات لیگ به آمادگی خوبی برسم و بتوانم كامل در اختیار تیم باشم.
  • بازی با استقلال تهران را با توجه به شرایط حریف چطور ارزیابی كردید؟
به نظر من بازیكنان ما خیلی خوب كار كردند و جوان‌ها خوب بودند. حتی بعد از بازی هم به خبرنگاران گفتم از این جوان‌ها و بقیه مصاحبه بگیرند كه زحمت كشیدند.گلر ما در نیمه اول فوق‌العاده بود و در نیمه دوم هم شرایط پایاپای بود و خداراشكر توانستیم یك امتیاز بگیریم.
  • آیا در این چند سال استقلال را این‌طور دیده بودید؟
من بارها مقابل استقلال بازی كردم و باید بگویم مشخص بود كه این تیم مشكل روحی و روانی دارد. امیدوارم این تیم كه هواداران زیادی دارد در هفته‌های آینده بتواند آنها را خوشحال كند.
  • به‌عنوان كسی كه سابقه حضور در داربی را دارید، شرایط این بازی را چطور می‌بینید؟
قطعا شرایط پرسپولیس خیلی خیلی بهتر از استقلال است. باتوجه به شناختی كه از روحیات برانكو دارم، می‌توانم بگویم در داربی موفق می‌شود. من چون در پرسپولیس بازی كردم دوست دارم در این بازی، پرسپولیس برنده شود.
  • پیش‌بینی هم می‌كنید؟
من می‌گویم پرسپولیس سه بر یك استقلال را می‌برد. به نظرم داربی بازهم پرگل می‌شود و مردم لذت می‌برند.
  • حسرت نمی‌خورید كه در داربی نیستید؟
هر بازیكنی دوست دارد در داربی بازی كند. صدهزارنفر برای این بازی به ورزشگاه می‌آیند و شور و هیجان خاصی دارد. برای هر بازیكنی جذاب است و من هم داربی را دوست دارم اما حسرت نمی‌خورم چون بازی‌های حساس در داربی را تجربه كردم.
  • از داربی بگذریم؛ فكر می‌كنید ماشین‌سازی تا پایان فصل بتواند نتایج خوبی بگیرد؟
به نظر من ماشین‌سازی مربی و بازیكنان خوبی دارد. تلفیق نیروی جوانی و تجربه باعث می‌شود كه تیم نتیجه بگیرد و مدیریت هم كمك می‌كند. ماشین‌سازی هواداران قدیمی و متعصبی دارد كه از تیم حمایت می‌كنند. اصلا نباید به این تیم به چشم یك تیم لیگ یكی نگاه كرد و ما تمام فاكتورهای تیم‌های لیگ برتر را داریم. فقط امیدوارم مساله ورزشگاه در تبریز حل شود كه دیگرمشكلی نداشته باشیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین