اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۴۷

سطح توقعات از پدیده امسال بالاست

قائم‌مقام باشگاه پدیده معتقد است این تیم به زودی سر و شکل اصلی خود را پیدا خواهد کرد چراکه امسال چندین بازیکن در حد تیم‌ملی دارد.
۱۶:۳۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|

مجتبی سرآسیایی در گفتگویی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از قالب تیم راضی هستیم و شرایطی که داشتیم نارضایتی نداریم. همه بازیکنان و کادر فنی کارشان را درست انجام داده اند. در بعضی بازی‌ها هم استحقاق کسب سه امتیاز را داشته‌ایم که نشده است.


وی افزود: با توجه به اینکه امسال به نسبت سال‌ قبل بهتر هستیم و نفراتی که جمع کرده‌ایم بهترین‌ها و با شخصیت‌ترین‌ها بوده و ضمنا سومین سال خود را در لیگ پشت سر می‌گذاریم غیر از بازی با سپاهان که نتیجه خوبی گرفتیم صددرصد راضی‌کننده عمل نکرده‌ایم چون امسال تفکرات بهتری داریم و هدف بزرگتری را با کمک همین بازیکنان و کادر دنبال می‌کنیم.


قائم‌مقام پدیده تاکید کرد: قطعا به رده‌های بالاتر جدول فکر می‌کنیم و آدم های بزرگی را دور هم جمع کرده ایم و با آنها می‌خواهیم پله های بالاتری را بگیریم. در عین حال کلا معیار آنالیز تیم‌ها هفته‌های اول لیگ نیست. جابجایی‌ها، تغییر تفکرات و ... بازه زمانی می‌خواهد و معیار محک تیم‌ها از هفته ششم به بعد است.


سرآسیایی با اشاره به وقفه‌های لیگ‌برتر در فصل پیش‌رو متذکر شد: این وقفه‌ها بازه مدت قضاوت و سنجش تیم را بیشتر می‌کند. البته که وقفه‌ها اجتناب ناپذیر است و ما هم انتقادی نداریم. تنها نقطه روشن این وقفه‌ها نیز این است که ما برنامه بازی‌ها را می‌دانستیم و باید برایش برنامه‌ریزی می‌کردیم.


وی به بازه 25روزه‌ای که در پیش روی لیگ است اشاره کرده و فرصت خوبی برای رسیدن مصدومان پرتعداد پدیده می‌داند: از این فرصت به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد تا همان تیمی شویم که همه مردم فوتبال دوست مشهد از ما انتظار دارند.


قائم‌مقام پدیده نگرش هیات‌مدیره جدید مجموعه پدیده را به فوتبال مثبت دانسته و یادآور شد: الحمدالله نگرش هیات‌مدیره و آقای شوشتری مدیرعامل جدید ما مثبت است و بحث تیم به عنوان یک ویترین خوب برای مجموعه پدیده و سرمایه‌ای مطلوب برای مردم استان یک تفکر مثبت در هیات مدیره ما است. ما همچنین نگرش مثبتی را در میان مدیران استان نسبت به تیم داریم؛ خصوصا بخش دادستانی که مرتبط با کارهای ما است و از پارسال کمک‌های بسیار زیادی به ما کرده است.


وی ادامه داد: تعامل این بزرگواران برای ما امیدوارکننده است که به روزهای خوبی رسیده‌ایم و انشاالله در بازه زمانی محدود به شرایط آرمانی خواهیم رسید و وفاق بین بزرگواران و بدنه باشگاه منتج به نتایجی در خور نام استان خراسان خواهد شد.


"پدیده که سال قبل مرادمند را به تیم ملی ایران معرفی کرد این پتانسیل را حالا برای بازیکنان بیشتری دارد" سرآسیایی با بیان این مطلب تاکید کرد: معین عباسیان هم یکی از فوتبالیست‌های باکلاس و باآتیه ماست و انشاالله در بحث ملی همانطور که در گذشته اتفاق افتاده، عباسیان و چند بازیکن بزرگ دیگر ما هم جوان و هم باتجربه هستند به تیم‌ملی راه خواهند یافت. هارمونی این بازیکنان برای پدیده نتیجه‌دهنده است. به طور مثال درست که عباسیان بازیکن ارزنده‌ای است اما همه تیم سطح بالایی دارند و فوتبال خوب پدیده را ارائه می‌دهند.


قائم‌مقام پدیده به بازی این هفته تیمش برابر فولاد اشاره کرده و خاطرنشان کرد: گرچه بازی با فولاد هنوز طعم تلخ گلی که سال گذشته با اشتباه داوری با چند متر آفساید در دقیقه 93 به ضرر ما صحیح اعلام شد را به یاد مان می‌آورد اما ما با انگیزه به اهواز می رویم چون این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است.


سرآسیایی در خاتمه تاکید کرد: مصدوم و محروم داریم که البته برخی از بازیکنان هم رسیده‌اند اما برای برد به اهواز می‌رویم. در عین حالی که فولادی‌ها خیلی خیلی خوب هستند و سعداوی نیز مربی بزرگی است و هم اینکه تیمش فوتبال زیبایی ارائه می‌کند اما پدیده هم دست بسته نخواهد بود و انشاالله برای گرفتن سه امتیاز به اهواز خواهیم رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین