اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۳۰

بازیکنان استقلال باید بفهمند کجا بازی می‌کنند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکنان کنونی این تیم ارزش پیراهن آبی را نمی دانند.
۱۵:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|

رضا حسن زاده در گفت و گویی درباره دربی روز جمعه گفت: در دربی جایگاه و وضعیت دو تیم در جدول اصلا ملاک نیست و روند استقلال در 5 دیدار گذشته نمی تواند بر نتیجه بازی تاثیر گذار باشد. هر تیمی که بتواند استرس را از بازیکنان خود دور کند شرایط بهتری در دربی خواهد داشت و به همین جهت کار برای منصوریان بسیار سخت است. بدنه اصلی استقلال اولین دربی خود را تجربه می کنند و خود او نیز اولین دربی خود را تجربه کند تا کار سختی داشته باشد.


پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند مانند نفت به لیگ بازگردد، تصریح کرد: از خدا می خواهم که این اتفاق رخ دهد اما شرایط استقلال با شرایط نفت متفاوت است و بازیکنان دو تیم نیز بسیار متفاوت هستند. فضای این دو تیم فرق می کند زیرا در استقلال حتی لباس تمرین بازیکنان نیز سوژه می شود و مطبوعات به همه مسائل استقلال توجه می کنند.

حسن زاده در تشریح وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال در دربی کار سختی دارد. بازیکنان این تیم ضعیف نیستند اما معلوم نیست چرا عملکرد خوبی ندارند. از نمایش تیم در نیمه دوم بازی با ماشین سازی واقعا عصبانی شدم زیرا بازیکنان استقلال متوجه نیستند که نتایج این تیم روی افراد زیادی تاثیر می گذارد. بازیکنان استقلال باید بفهمند کجا بازی می کنند و برای موفقیت تیم خودکشی کنند اما در نیمه دوم بازی با ماشین سازی هیچ حرکتی برای برد نداشتند.


وی ادامه داد: استقلال شانس زیادی برای برد دارد اما بازیکنان در حق منصوریان بی معرفتی می کنند. وقتی مهاجم استقلال با یک ضربه که از روی بی مسئولیتی زده می شود به دنبال گل نمایشی است چرا باید به منصوریان انتقاد کرد؟ کاوه رضایی بازیکن خوبی است اما باید قدر تک تک موقعیت ها را بداند و دیگر بازیکنان نیز ارزش پیراهنی که بر تن می کنند را درک کنند. منصوریان باید استقلالی ها را متوجه این موضوع کند که در چه تیمی حضور دارند و واقعا نباید همه مشکلات را به پای او نوشت.


حسن زاده در پایان گفت: متاسفانه البته سیستم بازیکنهای ما خراب شده است. واقعا خدا علی پروین را برای این فوتبال حفظ کند که قبل از استخدام بازیکن قیمت پیراهن تیم را به او یادآور می شد اما بازیکنان کنونی تنها برای پول تیم خود را عوض می کنند و باید ناز آنها را کشید تا به تیم های بزرگ بپیوندند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین