اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۰۸

هنوز برای آقای گلی زود است

محمد قاضی، مهاجم نفت تهران با سه گل در پنج بازی آمار خوبی داشته و امیدوار است این روند ادامه داشته باشد و مانند سال‌های گذشته طلسم نشود...
۱۳:۴۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی، مهاجم نفت تهران با سه گل در پنج بازی آمار خوبی داشته و امیدوار است این روند ادامه داشته باشد و مانند سال‌های گذشته طلسم نشود. این بازیكن در فصل جاری گل‌های حساسی برای نفت زده و خودش را برای آقای گلی آماده می‌كند. او كه سابقه بازی در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را دارد در آستانه داربی 83 و شرایط نفت گفت‌وگویی انجام داد.
  • از برد مقابل صنعت نفت آبادان بگویید.
به نظر من بازی خوبی بود و توانستیم بعد از تعطیلات شرایط خوبمان را حفظ كنیم. ما در همان نیمه اول به گل رسیدیم كه كارمان را راحت كرد؛ البته صنعت نفت آبادان هم تیم خیلی خوبی بود و ما بازی سختی داشتیم. این تیم واقعا فوتبال محكم و خوبی بازی كرد و باید به دست‌نشان و بازیكنان این تیم تبریك بگویم. اردوی اردبیل خیلی به ما كمك كرد تا بتوانیم شرایط خوبمان را حفظ كنیم و نتیجه سختی‌هایی كه در اردبیل كشیدیم را گرفتیم.
  • در این بازی باز هم شما گل حساسی زدید؟امیدوار هستید این روند ادامه داشته باشد؟
خوشحالم كه عملکرد خوبی داشتم و توانستم انتظارات را بر آورده کنم. من بازی به بازی جلو می‌روم و اهل شعار دادن در مورد آقای گلی نیستم. هر سال این مساله مطرح می‌شود و من نمی‌خواهم در مورد گذشته حرف بزنم، اما فرصت داشته باشم گل می‌زنم. مهم این است كه نفت بالای جدول قرار بگیرد و من بتوانم جواب اعتماد آقای دایی را بدهم.
  • چرا گل‌تان را به معلم‌تان تقدیم كردید؟
چون جمعی از دوستان دوران دبیرستانم به ورزشگاه آمده بودند. البته معلم دوره دبیرستانم به نام آقای سعادت به ورزشگاه آمده بود و می‌خواستم گلم را به او تقدیم کنم، چراکه روحیه من با حضور او بالاتر رفته بود و می‌خواستم یک شادی دبیرستانی انجام دهم.
  • شما تجربه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارید. شرایط این داربی را با توجه به نتایج دو تیم چطور می‌بینید؟
نباید زیاد به نتایج هفته‌‌های قبل توجه كرد چون در داربی تجریه حرف اول را می‌زند و بازیكنانی كه با تجربه هستند و شرایط این بازی را می‌دانند اصطلاحا می‌توانند بازی را برای تیم‌شان دربیاورند. من امیدوارم هواداران یك فوتبال داغ ببینند و همان‌طور كه مردم این روزها سالن‌های سینما را پرمی‌كنند دوباره از فوتبال هم لذت ببرند. این بازی برای هواداران خیلی مهم است و امیدوارم هر تیمی حقش است برنده شود.
  • خیلی از اهالی فوتبال شرایط پرسپولیس را بهتر می‌دانند؟
درست است،چون پرسپولیس صدرنشین است و قطعا شرایط بهتری دارد. بازیكنانش هم روحیه بهتری دارند و استرس بازیكنان استقلال را ندارند. اما استقلال هم برای خارج شدن از بحران انگیزه دارد تا هوادارانش راخوشحال كند.
  • دوست داشتید در این داربی بازی كنید؟
داربی بازی بزرگی است و همه دوست دارند در آن بازی کنند. من تجربه حضور در داربی را دارم. من همیشه دوست داشتم در داربی بازی کنم و این علاقه را نمی‌شود كتمان كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین