اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۹۰۱

حمایت پیشکسوت پرسپولیس از منصوریان

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه خط هافبک و خط حمله پرسپولیس بسیار خوب و آماده است، پیش‌بینی می‌کنم دربی روز جمعه 2 بر صفر به سود سرخپوشان باشد.
۱۳:۳۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی انصاریان در گفت‌وگویی، در خصوص دربی 83 گفت: نتیجه این بازی هیچ ارتباطی به جایگاه دو تیم و بازی‌های قبلی‌شان ندارد. روزهایی بوده ما خوب نبودیم اما استقلال را بردیم. به همین خاطر و به دلیل تجربه‌ای که از دربی‌های زیادی دارم می‌گویم که بازیکنان را نباید غرور بگیرد چرا که استقلال تیم کوچکی نیست. بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی را دیدم و آنها خیلی خوب ایجاد موقعیت می‌کنند اما فقط از موقعیت‌ها استفاده نکردند. از طرف دیگر پرسپولیس روند خوبی را طی کرده و به همین دلیل است که می‌گویم نباید بازیکنان با غرور وارد زمین شوند.

وی ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای است و غرور در فوتبال جایی ندارد. بازیکنان نباید به این فکر کنند که در بازی‌های قبلی چه نتیجه‌ای به دست آمده است. بازی کردن در دربی کار سختی نیست مگر اینکه خود بازیکنان آن را سخت کنند. از طرفی به دلیل مشغله‌هایی که دارم احتمال دارد که روز دربی سر کار باشند اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم این بازی را ببینم.

انصاریان در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست، افزود: فکر می‌کنم پرسپولیس این بازی را 2 بر صفر ببرد. این حرف من نه به این دلیل که پرسپولیسی‌ هستم بلکه به این دلیل است که این تیم خط هافبک و مهاجمان بسیار خوبی دارد و از طرفی استقلال در دفاع با مشکلاتی روبروست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود با شکست احتمالی استقلال در دربی احتمال تغییرات در کادر فنی استقلال وجود دارد، افزود: به نظر من تغییر دادن علیرضا منصوریان کار بسیار اشتباهی است. او خودش این تیم را بسته و سال گذشته هم این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد اما آنها کار برانکو ایستادند و نتیجه آن را هم گرفتند. علی منصوریان تجربه خوبی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. به نظرم تغییر در کادر فنی این تیم یک کار اشتباه است. به هر حال باخت در فوتبال وجود دارد و  دربی هم مثل سایر بازی‌هاست اما حساسیت این بازی برای هواداران دو تیم بسیار زیاد است وگرنه تیمی که در دربی ببازد بیشتر از 20 بازی دیگر تا پایان لیگ دارد و دنیا به آخر نمی‌رسد.

انصاریان در مورد مزه گلزنی در دربی که خودش هم آن را تجربه کرده، اظهار داشت: مزه گلزنی در دربی را نمی‌توان تعریف کرد چرا که بسیار شیرین است و همیشه در اذهان هواداران باقی می‌ماند. شما ببینید حتی علی دایی هم نتوانسته با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل بزند اما علی کریمی دو بار این کار را انجام داده است. من برای پرسپولیس گل‌های حساس زده‌ام اما گلم به استقلال، الهلال عربستان و بایرن‌مونیخ آلمان را خیلی دوست دارم چرا که تا همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

وی افزود: در پایان هم امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند و هوادارانی که به استادیوم می‌روند به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین