اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۸۷۶۳

بیت سعید: منصوریان جوّ خوبی در تیم ایجاد کرد / یاد استقلال خوزستان قهرمان افتادم

بیت سعید: منصوریان جوّ خوبی در تیم ایجاد کرد   یاد استقلال خوزستان قهرمان افتادم
بازیکن تیم صنعت نفت گفت: منصوریان یک جوّ خوبی در تیم ایجاد کرده که من یاد همان استقلال خوزستانی که قهرمان لیگ شد، می افتم.
۰۰:۳۱ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
وانانیوز|

حسن بیت سعید پس از شکست صنعت نفت مقابل استقلال گفت: بازی بسیار سختی بود، ما استقلال را آنالیز کرده بودیم و برای امتیاز به اینجا آمدیم. روی غفلت گل خوردیم، آمدیم جبران کنیم ولی هر چه زدیم به گل بدل نشد.

وی در رابطه با صحنه پنالتی اظهار داشت: رضا جبیره به من گفت که پای مرا زد ولی کارشناسان باید نظر بدهند. شرمنده مردم شدیم و ان شاءالله در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

بازیکن صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌من فکر می‌کنم منصوریان یک جوّ خوبی در تیم ایجاد کرده که من یاد همان استقلال خوزستانی که قهرمان لیگ شد، می افتم. بچه‌ها هم دل هستند و با دلشان بازی می‌کنند. ما خیلی مشکلات مالی داریم ولی وقتی وارد مستطیل سبز می‌شویم با عشق بازی می‌کنیم و برای هواداران و به عشق آنان می‌جنگیم. من اینجا به آنها قول می‌دهم که جبران خواهیم کرد.

بیت سعید در خصوص انفجار گفت: خدا را شکر کسی مصدومیت جدی پیدا نکرد. چند نفر مثل آنالیزور و تدارکاتمان جزئی مصدوم شدند. فکر می‌کنم آنها در یک جای دیگر ساکن شدند. اتفاقات عجیب و غریبی در تیم است. همه دیگر خبر دارند، از خوابگاه، مسائل مالی و زمین تمرینی ولی گفتم که ما به عشق مردم خوزستان و مردم آبادان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین