اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۸۴۶

استقلال باید حتما بازی را ببرد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر بازیکنان هیجان خود را کم کنند و کنترلش کنند بهترین بازی خودشان را در دربی برگزار می کنند.
۰۹:۴۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق ورمزیار درباره دربی اظهار داشت: من فکر می کنم که ما اگر قرار است که این دربی را یک دربی خوب و جانداری را ببینیم اولا باید حساسیت این بازی را کم کنیم. به بچه ها کمک کنیم که استرس از آنها دور شود و تماشاگران را کاری کنیم که به تیم مورد علاقه شون صفر تا صد کمک کنیم. فکر می کنم این طور می توانیم یک بازی خوب ببینیم.

وی افزود: خودم 15،16 بازی دربی را تجربه کردم و شاید در همه اینها بهترین بودم و شاید به این دلیل که استرس بر من غالب نمی شد. به این دلیل که خودم بودم همیشه بهترین بودم. اگر بازیکنان هیجان خود را کم کنند و کنترلش کنند بهترین بازی خودشان را در دربی برگزار می کنند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: فکر می کنم یکی از بازی های خوب خواهد بود. چون هر دو تیم در اوایل لیگ به هم خوردند. آخر لیگ نیست که شرایط حساس باشد. هر دو تیم انگیزه دارند و استقلال باید حتما بازی را ببرد. پرسپولیس هم تیمی آماده و سرحال است. هر دو تیم دارای خط هافبک قوی و پرقدرتی هستند. هر دو تیم از نظر امتیازات که پرسپولیس بالا و استقلال پایین است ملاک ما جدول نیست. اما چیزی که نتیجه را مشخص می کند این نیست. 

وی در پایان افزود: حضور بازیکنان باتجربه هم نمی تواند نتیجه را تعیین کند. تنها چیزی که می تواند نتیجه را تعیین کند آرامش بازیکنان است که باید از هیات مدیره به کادر فنی و از آنها به بازیکنان انتقال پیدا کند که بسیار می تواند تاثیرگذاری زیادی روی بازی و نوع بازی و حتی در نتیجه بازی داشته باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین