اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۷۶۳۹

حساسیت تقابل امیر و فرهاد از دربی بیشتر نباشد کمتر نیست

حساسیت تقابل امیر و فرهاد از دربی بیشتر نباشد کمتر نیست
بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به شاخصه های موجود در دیدار استقلال و گل گهر می‌توان گفت سوژه‌های این بازی بیشتر از دربی است که حساس ترین بازی آسیاست.
۱۹:۵۸ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
وانانیوز|

بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال در خصوص دیدار حساس این تیم برابر گل گهر اظهارتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر را چطور پیش بینی می کنید؟

بازی بسیار سختی است. چون بازی رفت دو تیم صفر بر صفر شد بعد با پرونده بازیکن خارجی سه بر صفر به نفع تیم استقلال تغییر کرد این بازی از نظر انگیزشی برای بازیکنان و مربیان گل‌گهر بسیار حساس و مهم است.

در کل این دیدار را چطور می بینید؟

به نظرم برای هر دو تیم از جنبه های متفاوت مهم است. حضور قلعه نویی روی نیمکت تیم مقابل انگیزه زیادی به گل گهری ها می دهد. از طرفی محسن فروزان، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، احمد موسوی، فرشید باقری، امین قاسمی نژاد و چند بازیکن دیگر استقلالی هم در این تیم حضور دارند که می خواهند توانایی خودشان را در این بازی به تیم سابق شان اثبات کنند.

پس تیم مجیدی کار سختی در این بازی دارد.

به طور کلی هر تیمی روبروی استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه‌های خاص خودش را دارد. حالا در این بین حضور بازیکنان استقلالی از یک طرف و امیر قلعه‌نویی از طرف دیگر و بحث پرونده بازیکن گابنی و نتیجه ۳ بر صفر شده را هم کنار یکدیگر بگذارید تا متوجه سختی‌های کار استقلال شوید. به ویژه اینکه حالا دو دفاع سرزن استقلال هم سرباز شدند و کی روش استنلی آن جلو می خواهد با چشمی، دانشگر و عارف غلامی که تازه بعد از ماه ها برگشته بجنگد. قطعاً یزدانی و مرادمند می‌توانستند در این بازی نقش بسزایی داشته باشند.

از گل گهرسیرجان چقدر شناخت دارید؟

زوج سعید صادقی و کی‌روش فوق العاده است.  صادقی این روزها در اوج آمادگی اش است و فکر می‌کنم با توجه به همه مواردی که گفتم به اضافه هجمه‌ای که این روزها علیه استقلال به راه افتاده کار سختی پیش روی شاگردان فرهاد مجیدی است. من تعجب می‌کنم چرا وقتی پرسپولیس به صدر می‌رود هیچ اتفاقی علیه این تیم نیست ولی تا استقلال درصدر می ایستد این هجمه علیه اش ایجاد می شود. معتقدم فرهاد مجیدی باید باهوش تر عمل کند.

حرف باقیمانده ای دارید؟

با تمام مواردی که اشاره شد و با اینکه دربی همیشه حساس ترین مسابقه ایران و حتی قاره آسیا به شمار می‌رود اما این تقابل گل گهر و استقلال، از دربی هم بیشتر سوژه دارد. به طور کلی می توان گفت این بازی سلکشن سوژه هاست.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین