اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۷۵۹

حمله درودگر به هيات مدير پرسپوليس

مدیرعامل اسبق باشگاه ملوان گفت: از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تعجب می‌کنم که چرا در اتفاقات اخیر هیچ مصاحبه‌ای به سود طاهری نکردند.
۱۹:۵۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق درودگر در گفت‌وگویی، در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی که گفته بود بعد از دربی 83 حرفهایی را درباره مدیریت پرسپولیس می‌گوید گفت: عابدینی حرف‌های زیادی زده اما گفته حرف‌هایی می‌خواهم بعد از دربی بزنم. به نظر من اگر قرار بود حرفی بزند همان بهتر بود که بعد از دربی این کار را انجام دهد نه اینکه الان مصاحبه کرده و وعده داده که بعد از دربی هم حرفهایش را می‌زند. بهتر بود او منتی سر پرسپولیس و طاهری نمی‌گذاشت چرا که همه حرفها را زده و دیگر نمی‌داند چه می‌خواهد بگوید. 

وی ادامه داد: البته نکاتی وجود دارد که باید توضیح داده شود. همه هنر عابدینی این بوده که کف قیمت تبلیغات محیطی 120 میلیارد تومانی را به 50 میلیارد تومان رسانده است آنهم در حالی که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته حدود 40 میلیارد تومان کسب درآمد داشته‌اند. چطور می‌شود که دو باشگاه 40 میلیارد تومان درآمد کسب می‌کنند اما همه باشگاه ها با زحمات آقایان 50 میلیارد تومان درآمدشان می‌شود؟ 

درودگر تصریح کرد: عابدینی حتما می‌داند که اساس ورزش باشگاه‌ها هستند و اگر باشگاه‌ها فعال نباشند ورزش فعال نیست. عابدینی خودش مدیر پرسپولیس بوده و می‌داند که کار چقدر سخت است. اگر قرار باشد مدیرعاملی بیاید و هزینه‌ای به باشگاه تحمیل کند و سپس برود که فایده‌ای ندارد. مدیر باید دستش باز باشد و وقتی مدیرعاملی نتواند حقوق و درامدهای باشگاه را زنده کند چطور می‌توان از او انتظار داشت که کارها را پیش ببرد؟ با این شرایط هیچ مدیری نمی‌تواند بدون بدهی کار کند. 

مدیرعامل اسبق باشگاه‌ ملوان تصریح کرد: اصولا باشگاه داری در ایران باید به سمتی برود که فدراسیون فوتبال ناظر بر عملکرد باشگاه‌ها و سلامت کاری آنها باشد نه اینکه حاکم بر باشگاه‌ها باشد. اما می‌بینیم عابدینی به راحتی با تحکم با باشگاه‌ها صحبت کرده و به آنها دستور می‌دهد. دلیل او برای این کار چیست؟ پرسپولیس و استقلال به عنوان دو باشگاه بزرگ باید درآمد خودشان را داشته باشند نه اینکه برایشان سد درست کنیم. به نظرم این کار نعل وارونه زدن است. مدیر چنین باشگاه‌هایی بین مردم مقبولیت دارند و نباید به آنها بی احترامی کرد. اما می‌بینیم که برخی حرفهایشان را می‌زنند و سپس وعده می‌دهند که باز هم می خواهیم حرفهای دیگری بزنیم. 

وی خاطرنشان کرد: اگر عابدینی علاقمند است به پرسپولیس کمک کند به جای دخالت در کارهای این باشگاه پیگیر حق پخش تلویزیونی باشد چرا که مجلس علنا اعلام کرد برنامه‌ای به آنها برای پیگیری این موضوع داده نشده است آنهم در حالی که در کشورهایی مثل اسپانیا و ایتالیا بیش از 70 درصد درآمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی بدست می‌آید اما چطور است که در ایران حتی یک ریال هم از این طریق درآمدزایی نمی‌شود بعد ادعا می‌کنیم که حرفه‌ای هستیم. ما نباید به چوب کبریت نگاه کنیم بلکه باید کنده درخت را ببینیم. هرچند که متاسفانه برخی‌ها منافع شخصی‌ را به منافع ملی ترجیح می‌دهند. از طرف دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تعجب می‌کنم که چرا در این مدت حتی یک مصاحبه به سود طاهری نکردند. هیات مدیره باید نقش حمایتی داشته باشد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدمحمدی
Germany
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
درودبر جناب درودگر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین