اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۹۶۹

برای باشگاهی مانند پرسپولیبس خیلی بد است که از دارایی‌ها خود خبر ندارد

برای باشگاهی مانند پرسپولیبس خیلی بد است که از دارایی‌ها خود خبر ندارد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای باشگاه‌های بزرگ ما از جمله پرسپولیس خیلی بد است که از دارایی‌ها و املاک خود اطلاعی ندارند.
۱۶:۲۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
وانانیوز|

محمود کلهر در حاشیه نشست هم اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم واگذاری استقلال و پرسپولیس واقعی باشد و پیشکسوتانی که سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند، بتوانند سهمی این باشگاه داشته باشند. اگر باشگاه پرسپولیس خصوصی شود دیگر مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و پرداخت بدهی‌های سنگین وجود نخواهد داشت. برای باشگاه‌های بزرگ ما خیلی بد است که از دارایی‌ها و املاک خود اطلاعی ندارند.

معاون نظارت و بررسی سازمان بورس چندی پیش اعلام کرد که نماد ۲ تیم استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس ثبت شده و این نماد با توجه به مراحل اعلامی در بازار پایه گشایش می‌شوند. همچنین موارد قیمت گذاری به سیاست سازمان خصوصی باز می‌گردد.

در جلسه هم اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس که صبح امروز برگزار شد، پیشکسوتانی مانند علی پروین، حمید درخشان، کلانی، خوردبین، فنونی زاده و چند پیشکسوت دیگر حضور دارند.

طبق اعلام قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی ۵ درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران و ۵ درصد هم به پیشکسوتان این ۲ باشگاه تعلق پیدا می‌کند.

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین