اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۷۰۷

استیلی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود/ تحولات امیدوارکننده است

استیلی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود  تحولات امیدوارکننده است
پیشکسوت سابق فوتبال و مربی پیشین تیم ملی امید معتقد است حضور فوتبالی های تحصیلکرده در فدراسیون اتفاق مثبتی محسوب می شود.
۱۲:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
وانانیوز|

سهراب بختیاری زاده درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال عنوان کرد: من واقعا از این انتخاب خوشحال هستم. حمید استیلی از افراد شناخته شده فوتبال است که سوابق زیادی در این عرصه دارد. او یک فوتبالی تمام عیار است که همه مدارج ملی را گذرانده و حضورش به عنوان سرپرست تیم ملی اتفاق خوبی را برای فوتبال ایران رقم می زند.

بختیاری زاده اضافه کرد: انتظار جامعه فوتبال همین بود که یک چهره فوتبالی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. قطعا استیلی انتخاب بسیار خوبی بود. او می تواند با بازیکنان و اعضای کادرفنی ارتباط نزدیکی برقرار کند. حمیدخان با کریم باقری و وحید هاشمیان دو مربی تیم ملی همبازی بوده و بسیاری از بازیکنان تیم ملی هم از شاگردانش در تیم های مختلف بوده اند. به همین خاطر است که می گویم او می تواند شرایط خوبی را در بحث مدیریت تیم ملی رقم بزند و بهترین انتخاب بود.

مربی سابق تیم ملی امید با اشاره به حضور کادر جدید در بدنه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:خوشبختانه در راس فدراسیون فوتبال اتفاقات و تحولاتی روی داده که باعث خوشحالی و امیدواری همه فوتبالی ها است. سالها است که حرف پیشکسوتان و کارشناسان این است که فوتبال را به فوتبالی های تحصیلکرده بسپاریم. افرادی که سابقه خوبی دارند و تحصیلات آکادمیک را گذرانده اند. ما از این افراد در فوتبال مان کم نداریم. مهره هایی که در بحث مدیریت توانایی های زیادی دارند و می توانند کار را به بهترین شکل انجام بدهند.

بختیاری زاده همچنین گفت: اکنون حضور فردی مثل میرشاد ماجدی به عنوان یک فوتبالی تحصیلکرده را باید به فال نیک بگیریم. او و همکارانش می توانند با سابقه خوب شان به فوتبال ما کمک شایانی انجام بدهند. متاسفانه در فوتبال ما همیشه به این عزیزان کم لطفی شده است. حضور آنها تغییرات مثبتی است که می تواند در راستای پیشرفت فوتبال ایجاد شود.

وی در پایان افزود: برای ماجدی، استیلی و سایر چهره های فوتبالی مثل مهدی مهدوی کیا و سایر مربیان آرزوی موفقیت می کنم. اینها برای فوتبال زحمت کشیدند و امیدوارم اتفاقات مثبتی را در آینده برای فدراسیون رقم بزنند.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین