اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۶۵۵

ملی‌پوشان با گارد گرفتن آشنا نبودند

مربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: شاید عاشری به خاطر دو سال فعالیت در کنار تیم به اوکراین اعزام شده تا خستگی‌اش رفع شود.
۱۲:۲۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با 6 بوکسور یکشنبه شب عازم شهر "بریدف" اوکراین شد تا در جام برادران کلیچکو شرکت کند.

اما اتفاق عجیبی که در این اعزام صورت گرفته این است که، اعضا تیم ملی هم اکنون زیر نظر مرتضی سپهوندی، امید رشید و رضا مهدی پور تمرین می‌کنند و این در حالی است که نام هیچ کدام از این مربیان در ترکیب اعزامی به اوکراین قرار ندارد و محمدعاشری قرار است به همراه تیم راهی اوکراین شود!

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگویی، در مورد دلیل اعزام نشدن مربیان تیم ملی جوانان به مسابقات اوکراین گفت: من از ابتدا با اعزام تیم ملی بوکس به اوکراین مخالف بودم و برای این مخالفت دلایل زیادی نیز دارم. اما رشید و سپهوندی قرار بود کنار تیم اعزام شوند و حتی مدارک خود را در همان مقطع که فدراسیون درخواست کرده بود تحویل دادم اما گویا آقایان مدعی هستند که مربیان تیم ملی مدارک خود را دیر تحویل فدراسیون دادند. 

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ فنی روی ملی پوشان کارهای زیادی انجام دادیم. نفرات حاضر در اردوی تیم ملی حتی با نحوه گارد گرفتن آشنا نبودن، اما ما نقاط ضعف آنها را ترمیم کردیم. شما نگاه کنید تیم ملی قرار است راهی مسابقات جهانی شود اما مربیان در کنار آنها نیستند. حالا چطور مربی می‌تواند نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کند. به نظرم مربیان تیم ملی باید کنار ملی پوشان حضور داشته باشند.

مربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که گویا نائب رئیس فدراسیون بوکس مدعی شده برای حضور در مسابقات جهانی باید مربی که سه ستاره است روی صندلی کوچ بنشیند با این حساب آیا باز هم شما کنار ملی پوشان در این رویداد مهم حضور نخواهید داشت گفت: بنده مربی دو ستاره هستم و اگر قرار است یک مربی سه ستاره روی صندلی کوچ بنشیند ما نیز می‌توانیم در کنار او حضور داشته باشیم . در بوکس ایران تنها چند نفر مربی سه ستاره هستند و فکر نمی‌کنم این موضوعی که مطرح شده برای ما مشکل ساز شود. 

مهدی‌پور در پاسخ به این سوال که گویا اعزام عاشری به مسابقات اوکراین برای تقدیر و تشکر از سوی فدراسیون انجام شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: اولا که او اصلا کنار ملی پوشان حضور نداشت نکته بعدی که من از این صحبت هایی که مطرح کردید اطلاعی ندارم. سوال من این است که به خاطر چه چیزی از او تقدیر و تشکر کرده‌‌اند؟ به خاطر نتایج خوبی که در آسیا کسب کرده است؟! شاید به خاطر این است که عاشری دو سال در کنار تیم بوده و او را به اوکراین اعزام کردند تا خستگی در کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین