اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۴۳۶

مربی پدیده: بازی سختی را بردیم

مربی پدیده: بازی سختی را بردیم
مربی تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی سختی توانستیم به پیروزی برسیم.
۱۸:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

سلمان تاجدار در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به حساسیت ویژه این بازی، با تمام تلاش و توان به زمین آمدیم که بتوانیم امتیاز بگیریم که خداراشکر این اتفاق افتاد و در دقایق پایانی تلاش بچه های ما جواب داد.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم. دو سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم، البته در بازی های گذشته هم این موقعیت ها را داشتیم. ملاک ما به دست آوردن این موقعیت ها است و ان شاالله توپ ها به ثمر می نشینند. با توجه به حساسیت جدول بازیکنان ما در زدن ضربات آخر استرس داشتند. با درایت سیدعباسی که از بچه ها خواست خونسرد باشند، روند خوبمان را در نیمه دوم هم داشتیم اما نمی توانیم از تیم محترم و خوب نفت مسجدسلیمان چیزی نگوییم.

مربی پدیده تصریح کرد: آنها کادر فنی مجربی دارند و خوب بازی کردند. ما یک بازی خیلی سخت را بردیم. به هردو تیم تبریک می گویم.

تاجدار گفت: هردو تیم بازی جوانمردانه ای انجام دادند و موقعیت هایی ایجاد کردند. از خط دفاعمان تشکر می کنم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم و در عوض توانستیم  4 موقعیت خیلی خوب درست کنیم که متاسفانه به ثمر ننشست. از تلاش بچه ها تشکر می کنم. صمیمانه از  آنها قدردانی می کنم. امروز واقعا تلاش کردند و این تازه شروع کار ما است. استارت کار ما بود که ان شاالله از بازی های بعدی امتیازات لازم را بگیریم.

وی در خصوص داوری عنوان کرد:  داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت. این داور می تواند در آینده پیشرفت خوبی داشته باشد. در بیشتر صحنه ها حاضر بود و خیلی خوب و ساده داوری کرد. به او تبریک می گویم. امیدوارم در آینده موفق باشد.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین