اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۳۱

لیگ امسال کم گل است

سیامک نعمتی هافبک گلزن پیکان ضایعه درگذشت پدر و مادر هم‌تیمی‌اش را به او تسلیت گفت.
۱۸:۲۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| نعمتی درباره رویدادی که برای بهادر عبدی رخ داده ابراز تاسف کرد و گفت: این ضایعه را به بهادر و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و برایش از خداوند صبر آرزو می‌کنم تا بتوانم این مصیبت را از سر بگذراند.


او درباره گلی که مقابل سپاهان به ثمر رساند گفت: محمدصادق بارانی خیلی خوب من را دید و توانستم پاس او را در درون دروازه حریف جای دهم. نمی‌دانم چرا در 3 بازی اخیر گل می‌زنیم اما نمی‌توانیم حفظ گل کنیم که امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.


وی در ادامه افزود: زمانی که گل می‌زنیم به صورت ناخودآگاه به دفاع می‌رویم و اصولا در دفاع برای کم کردن فشار حملات حریف ضدحملاتی ایجاد می‌شود که خب گاها این ضدحملات تبدیل به گل می‌شود. اگرچه امسال عملکرد خوبی داریم و گلزنی خوبی هم داریم اما حفظ آنها کمی در ادامه مسابقه سخت است. لیگ امسال به نسبت سال‌های گذشته خیلی کم گل است.


نعمتی درباره قرار گرفتن استادیوم فولادشهر در ارتفاع و فشاری که به پیکان وارد شد گفت: بازی کردن در اصفهان خیلی سخت است چون ورزشگاه آنها در ارتفاع است و در نیمه دوم تیم ما با افت شدیدی مواجه شد. به بازی کردن در اصفهان عادت نداشتیم و همین موضوع فشار مضاعفی را به تیم وارد کرد به نحوی که نیمه دوم عقب کشید. اما بعد از گلزنی دوباره به شرایط خوبمان نزدیک شدیم اما متاسفانه نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و از زمین اصفهان با برد خارج شویم اگرچه دو، سه موقعیت صددرصدی گل داشتیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین