اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۰۶

استقلال با برد در دربی به لیگ بر می گردد؟

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم استقلال با برد در دربی به لیگ برتر برگردد.
۱۶:۴۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر حاجیلو در گفت و گویی، در مورد تساوی 2 بر 2 سایپا مقابل فولاد خوزستان گفت: مسابقه سنگینی بود. هم هوا خیلی سنگین و گرم بود هم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. خدا را شکر که بازی مساوی تمام شد و نتیجه برای تیم ما بد نبود. 

وی در مورد دربی 83 پایتخت گفت: شرایط استقلال روی کاغذ مشخص است اما تاریخچه بازی دو تیم نشان می‌دهد که هر تیمی که شرایطش بدتر بوده بهتر بازی کرده و نتیجه گرفته است. من تجربه دربی را هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مسئول داشته‌ام. نتیجه دربی به جایگاه دو تیم در جدول هیچ ارتباطی ندارد و هر تیمی که بازیکنانش تمرکز بهتر داشته باشد در زمین مسابقه از نظر روحی و روانی بهتر باشد و شرایط بازی را درک کند برنده خواهد شد. 

حاجیلو در مورد اینکه استقلال بدون برد به دربی رسیده گفت: سابقه داشته استقلال در بازی‌های قبل مدام بازنده می‌شده اما دربی را برده است زیرا شرایطش در زمین بهتر بوده است امیدوارم استقلال با برد در دربی به لیگ برتر بازگردد.

حاجیلو در مورد اینکه تصور می‌کرد منصوریان در استقلال اینگونه نتیجه بگیرد گفت: در مورد منصوریان هیچ صحبتی ندارم فقط برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین