اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۴۷
داوید می‌تواند عناوین بیشتری نسبت به من کسب کند

اشمایکل: جای فن‌خال بودم با چنگ و دندان دخه‌آ را نگه می‌داشتم

سنگربان پیشین شیاطین سرخ گفت: فن‌خال به هر قیمتی که شده باید داوید دخه‌آ را حفظ کند.
۱۳:۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- پیتر اشمایکل که در دوران حضور هشت ساله‌اش در منچستریونایتد با این تیم 15 عنوان قهرمانی از جمله پنج قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد، در گفت‌و‌گو با نشریه «سان» انگلیس در خصوص شایعه جدایی سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ گفت: اگر دخه‌آ در این تابستان اولدترافورد را ترک کند ناراحت می‌شوم چون اطمینان دارم که او می‌تواند صدها بازی برای منچستریونایتد انجام دهد و حتی عناوین قهرمانی بیشتری نسبت به من با این تیم کسب کند.

وی افزود: در صورت تمایل دخه‌آ برای ماندن در منچستر اگر من جای لوئیز فن‌خال بودم با چنگ و دندان او را نگه می‌داشتم. با نگاهی به آمار داوید در فصل اخیر که در چند بازی سه امتیاز کامل یا یک امتیاز برای تیم به ارمغان آورد متوجه می‌شوید که او یکی از دلایل قرار گرفتن منچستریونایتد در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس بود. دخه‌آ در فصل گذشته فوق‌العاده بود و در واقع بهترین عملکرد را در میان بازیکنان یونایتد در دو فصل اخیر داشته است.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، پنج سال پیش در ازای 17.8 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین