اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۴۶۵۴

امید عالیشاه: بدشانسی دست از سر پرسپولیس برنمی دارد/ شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست

امید عالیشاه: بدشانسی دست از سر پرسپولیس برنمی دارد  شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست
 امید عالیشاه گفت: شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست. فوتبال برد و باخت دارد. باید بتوانیم آن را بپذیریم و خودمان را قوی تر کنیم.
۱۳:۵۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

امید عالیشاه در بازی سوپرجام در حالی به میدان رفت که هنوز به صورت کامل از بند مصدومیت رها نشده و شرایط مناسبی نداشت. با این وجود کاپیتان دوم پرسپوزلیس برای کمک به تیمش و جبران گل خورده از فولاد خوزستان به زمین رفت تا مصدومیتش تشدید شود.

امید عالیشاه در دقایق واپسین به زحمت در زمین مسابقه راه می رفت و حالا گفته می شود دو یا سه هفته دور از میادین خواهد بود. پس از این ماجرا برخی هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس به او لقب بازیکن فداکار دادند در حالی که نظر امید عالیشاه چیز دیگریست و ...

یک بازی و سه هفته دوری دوباره از مسابقات رسمی! چرا با وجود آن که به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده بودی باز حاضر شدی به زمین بروی؟

دوست داشتم به تیم کمک کنم. تیم عقب افتاده بود و شرایط خاصی داشتیم و باید یک کاری می کردم.

ولی لحظات آخر بازی فقط در زمین راه می رفتی و حتی نمی توانستی بدوی. بسیاری از هواداران و برخی پیشکسوتان این کار تو را فداکاری خواندند؟

از همه این عزیزان ممنونم اما نه! اسم این کار فداکاری نیست و از شنیدن این واژه ها شاید یک جورهایی خجالت بکشم!

چرا؟!

به نظرم فداکار آن مرد کارگری است که باید با برنج کیلویی ۸۰ هزار تومان شکم زن و بچه اش را سیر کند! واقعا زندگی سخت شده و به همین خاطر می گویم فداکار این عزیزان هستند. کسانی که مرد و مردانه از صبح تا شب برای یک لقمه نان حلال زحمت می کشند و عرق می ریزند؛ امیدوارم هیچ مردی شرمنده خانواده اش نباشد.

به نکته جالبی اشاره کردی. شاید خیلی ها تصور کنند فوتبالیست ها جماعت مرفهی هستند و به فکر قشر ضعیف جامعه نیستند؟

نه، این طور نیست. ما هم بخشی از این جامعه هستیم و اغلب از قشر متوسط جامعه هستیم که مدیون زندگی شریف پدران خود هستیم. دل ما هم از شنیدن برخی اخبار به درد می آید و جدای از مردم و جامعه نیستیم.

بسیارخوب، شکست در سوپرجام با تبعات تلخی برای تیم شما همراه بود. انگار یک غم بزرگی همه پرسپولیسی ها را فرا گرفت. قبول داری؟

شکست در سوپرجام پایان دنیا نیست. فوتبال برد و باخت دارد. باید بتوانیم آن را بپذیریم و خودمان را قوی تر کنیم.

اما این تیم نیاز به تقویت دارد درحالی که...

به هر حال مشکلات وجود دارد ولی باید پنجه در پنجه مشکلات بیندازیم. این باخت ها و مشکلات باید ما پرسپولیسی ها را متحدتر کند. باید بیشتر قدر این پیراهن را بدانیم و در تک تک مسابقات با همه وجود بجنگیم.

امید عالیشاه بازی با نساجی مازندران را از دست داد. شاید می توانستی بیشتر به تیم کمک کنی؟

درست است. مدتی می شود بدشانسی دست از سر تیم ما برنمی دارد. من مصدوم شدم، سیامک نعمتی مصدوم شد. احسان پهلوان و مهدی ترابی دو روز و یک شب قبل از سوپرجام کُرونا گرفتند و ...

میلاد سرلک هم در اردوی تیم ملی مصدوم شد؟

میلاد هم بازیکن تأثیرگذاری است که با تیم تمرین کرد. وقتی شما ۵ بازیکن خود را آن هم در آستانه سوپرجام از دست می دهید با چالش بزرگی مواجه می شوید. ما در شرایط خاصی مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم و شاید ...

شاید چی؟

- مهم نیست! هر چه بود تمام شد و رفت. این بازی تمام شد و باید نگاه ما رو به جلو باشد. لیگ برتر با بازی هایی سخت پیش روی ماست و دیگر حق اشتباه نداریم.

اما جلوی نساجی مازندران تو، مهدی ترابی و سیامک نعمتی نیستند؟

انشالله بچه های دیگر بهترین نمایش را ارائه داده و با دست پُر از مشهد برخواهیم گشت.

نساجی تیم استان خودت مازندران را در این فصل چطور دیده ای؟

نساجی تیم خوب و سختکوشی است که جلوی تیم های بزرگ خیلی با انگیزه و با تمام قوا بازی می کند. این ویژگی نساجی از گذشته های دور و زمان خدابیامرز نادر دست نشان تا امروز بوده است. بازی سختی پیش رو داریم اما مطمئن باشید بچه های پرسپولیس با همه توان در این دیدار به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس امسال فقط لیگ برتر و جام حذفی را دارد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. چقدر شانس برای تصاحب جام حذفی قائل هستید؟

متأسفانه آخر سر هم معلوم نشد مسبب اصلی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چه کسی بوده است. تیمی با این همه قدمت و موفقیت در سال های اخیر در آسیا نیست و این تأسف برانگیز است. درحال حاضر دو جام لیگ برتر و حذفی پیش روی ماست و می خواهیم با تمام توان برای تصاحب این دو جام بجنگیم.

استقلال نزدیک ترین رقیب شما در هر دو جام است که حالا در صدر جدول به سر می برد. امسال رقابت سخت تر نیست؟

رقابت همیشه سخت بوده و سال های گذشته هم پرسپولیس قهرمانی را به آسانی به دست نیاورده است. هیچ موفقیتی آسان و راحت به دست نمی آید و نیاز به تلاش، کوشش و همبستگی دارد. بگذارید جواب پرسش شما را جور دیگری بدهم که این پرسپولیس بیش از هر فصل دیگری نیاز به حمایت هواداران دارد. طرفداران پرسپولیس در سال های اخیر تحت هر شرایطی از تیم و بچه ها حمایت کرده اند و انشالله باز هم چنین خواهند کرد. ما به شدت به حمایت این عزیزان و هواداران با معرفت و فهیم پرسپولیس نیاز داریم.

شما بازیکنان پرسپولیس چه قولی به هواداران می دهید؟

اینکه با همه وجود برای شاد کردن دل هواداران بجنگیم. اینکه یک لحظه هم متوقف نشویم و خوب هم می دانیم قهرمانی برای ششمین دوره متوالی چقدر برای هواداران پرسپولیس ارزشمند است. قول می دهیم با تا سرحد توان تلاش کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین