اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۳۸۴۸

شرایط روحی استقلال مناسب است/ نباید پیکان را دست کم گرفت

شرایط روحی استقلال مناسب است  نباید پیکان را دست کم گرفت
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم با پیکان در جام حذفی گفت: شرایط روحی استقلال بعد از پیروزی مقابل هوادار بهتر شده است اما نباید پیکان را دست کم گرفت.
۱۲:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

علی شوری با اشاره به دیدار امروز استقلال برابر تیم فوتبال پیکان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: بازی‌های حذفی همیشه سخت و دلهره‌آور است و یک گل می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ستقلال می‌داند که روز سختی برابر پیکان خواهد داشت. آبی‌ها با این برد می‌توانند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شوند اما نباید حریف را دست کم بگیرند. پیکان یک تیم جوان و منسجم است. از زمان حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی، این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و آنها هم نمی‌خواهند به سادگی از این فرصت خوب دست بکشند.

شوری خاطرنشان کرد: کار فرهاد مجیدی برای آماده کردن بازیکنان و دیدار برابر پیکان مشکل است. البته برد برابر هوادار باعث شد شرایط روحی استقلال نسبت به گذشته بهتر شود اما بازیکنان باید به گونه‌ای وارد زمین شوند که بتوانند حریف را شکست داده و به دور بعد صعود کنند.

وی همچنین با اشاره به برد چند روز پیش استقلال برابر هوادار در لیگ برتر گفت: شرایط برای استقلال سخت بود اما کادر فنی توانست تیم را برای این بازی حساس آماده کند. اگر استقلال به نتیجه‌ای غیر از برد دست پیدا می‌کرد، شاید دچار حاشیه‌های زیادی می‌شد اما تجربه استقلال بر جوانی هوادار غلبه کرد و آبی‌ها توانستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

 

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین