اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۳۶۶۶
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

۳ بازیکن قطعا به تیم فجر اضافه شدند/جذب بازیکن از استقلال نداریم

۳ بازیکن قطعا به تیم فجر اضافه شدند جذب بازیکن از استقلال نداریم
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با نظر سرمربی تیم، دانسال کردستانی، میلاد کنندگانی و علی یاری تا این لحظه قطعا به تیم اضافه شدند و شاید یک معاوضه هم انجام شود.
۱۴:۴۰ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

امیرحسین جوانی بیان کرد: براساس آخرین مصوبه‌ای که هیأت مدیرها تیم فوتبال شهید سپاسی شیراز داشتند مقرر شد که تیم به لحاظ کادر بازیکنان تقویت شده تا فجر در نیم فصل دوم بتواند نتایج بهتری را در لیگ برتر کسب کند.

وی اضافه کرد: فجر شهید سپاسی شیراز در بازار نقل و انتقالات نیم فصل فعالیت خوبی داشته و تاکنون سه بازیکن به صورت قطعی به فجر اضافه شده‌اند و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای باقیمانده به تیم اضافه خواهند شد.

جوانی تاکید کرد: دانیال کردستانی، میلاد کنندگانی و علی‌یاری بازیکنان قطعی اند که به تیم اضافه شده‌اند این در حالی است که قرار است یک معاوضه نیز بین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و یکی از تیم‌های لیگ برتری انجام شود که هنوز به صورت ١٠٠ درصد نهایی نشده است.

به گفته این مقام مسئول در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تمامی بازیکنانی که به تیم فجر اضافه شده‌اند با نظر سرمربی به این تیم ملحق شده‌اند.

وی در خصوص جذب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مدافعان تیم فوتبال استقلال نیز گفت: بحث جذب این افراد فعلاً در دستورکار تیم نیست زیرا اگر این افراد سرباز شوند از اول اسفند ماه باید به عضویت تیم‌های نظامی درآمده که در آن زمان نیز مهلت قانونی نقل و انتقالات به پایان رسیده و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: مهر
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین