اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۳۴۶

سایپا باید فولاد را می‌برد

مهدی ترابی ستاره تیمش در بازی مقابل فولاد بود.
۱۹:۰۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| ترابی با ابراز خوشحالی بابت گلزنی مسعود حسن زاده گفت: خوشحالم توانستم به استارت گلزنی مسعود حسن زاده کمک کنم و گل اول سایپا با پاس من و گلزنی او رقم خورد. باز هم می گویم که خیلی خوشحالم که مسعود توانست گل بزند اگرچه در آن صحنه مسعود بهترین گزینه ای بود که می توانستم به او پاس بدهم و خدا را شکر از آن موقعیت استفاده کرد و توانست گل بزند.


وی در ادامه افزود: در دقایق پایانی هم با گلی که به ثمر رساندم تیم از باخت نجات پیدا کرد و این موضوع هم بار دیگر باعث خوشحالی ام شد. اگرچه تیم ما موقعیت های زیادی داشت و در این بازی مستحق برد بود اما همه بچه ها هر کاری که از دستشان برمی آمد در زمین انجام دادند و تنها یک امتیاز از این بازی کسب کردیم.


از او درباره 9 دقیقه وقت اضافه پرسیدیم که خاطرنشان کرد: دروازه بان ما در ادامه بازی سرش دچار شکستگی شد و برای مداوای او زمان بسیاری از دست رفت که در پایان داور به درستی آن زمان را پر کرد.


هافبک ساپیا درباره 5 تساوی هفته پنجم اینطور گفت: 5 تساوی در هفته پنجم نتایج بدی نیست اما نتایج خوبی هم نیست. سایپا در آینده قطعا شرایط بهتری خواهد داشت و این تعطیلات قطعا در روند ما هم تاثیرگذار بوده اما با جذب یک بازیکن برزیلی شرایطمان در هفته های آینده بهتر خواهد شد و به سایپا در کسب نتایج بهتر کمک خواهد کرد.


این بازیکن تعطیلات لیگ را در روند سایپا تاثیرگذار می داند ولی نتیجه ای که در ادامه رقابت ها کسب خواهند کرد را به نفع خودشان دانست و گفت: در 3بازی که مساوی کردیم از حریف مان جلو بودیم و متاسفانه نتوانستیم نتیجه بردمان را حفظ کنیم. اگر می توانستیم 3 امتیاز کامل را کسب کنیم قطعا در بالای جدول حضور می داشتیم اما امتیازات خیلی به هم نزدیک هستند و نمی توان به طور قطع مدعی را معرفی کرد. در کل سایپا تمام تلاشش را برای کسب امتیازات بهتر به کار می بندند تا در بالای جدول قرار بگیرد.


ترابی گفت از دیدار هفته آینده شان تنها برد می خواهد: گسترش در مقابل سیاه جامگان نتیجه را به حریف واگذار کرد و آنها هم برای کسب برد مقابل ما ظاهر می شوند اما همانطور که گفتم ما هم برای 3 امتیاز و رسیدن به بالای جدول فکر می کنیم. به نظرم مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین