اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۹۴

بیش از کی‌روش به گلزنی فکر می‌کردم

احمد حسن زاده گلزن صبا معتقد است که بیشتر از آنکه حضور کی روش در ورزشگاه یادگار تاثیرگذار باشد نتیجه این بازی و رضایت کادرفنی در اولویت کار قرار داشته است.
۱۵:۴۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن زاده در خصوص کسب تساوی مقابل ذوب آهن گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتم که اگر آنها را وارد دروازه حریف می کردم قطعا با اختلاف گل بهتری می توانستیم پیروز میدان باشیم. روی تلاش و کوشش بچه ها گلزنی کردم، خیلی خوش شانس بودم و با دقت عمل کردم و توانستم آن توپ را به گل تبدیل کنم که از این موضوع خیلی خوشحالم.

 


وی در ادامه افزود: پس از 10 نفره شدن انگیزه و تلاش بازیکنان چند برابر شد و توانستیم گل خورده را جبران کنیم. به نسبت رقابت های پیش از تعطیلات در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. البته ذوب آهن هم تیم خوبی است می توانستیم نتیجه را به سود خودمان تغییر دهیم اما کسب تساوی هم به نظرم با توجه به ده نفره شدنمان نتیجه بدی نیست.

 


گلزن صبا در رابطه با حضور کی روش در ورزشگاه یادگار امام هم اینطور گفت: حضور آقای کی روش قطعا در ورزشگاه برای تمامی بازیکنان تاثیرگذار بود اما در کل نتیجه گیری تیم و رضایت کادرفنی در اولویت من بود. من بیشتر از اینکه به حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم فکر کنم به عملکردم فکر می کردم چراکه من در 4 بازی گذشته خیلی آماده نبودم و هدفم در این بازی مثمرثمر واقع شدن و لذت بردن از بازی ام بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین