اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۷۲۹

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضعیت حدادی، صمد و بازی دوستانه با لبنان

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضعیت حدادی، صمد و بازی دوستانه با لبنان
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: باشگاه سیچوان با حضور در تیم ملی موافقت کرده، اما آمدن یا نیامدن او به تصمیم خودش بستگی دارد.
۱۳:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

مصطفی هاشمی در مورد اعلام اسامی تیم ملی بسکتبال برای حضور در اردو اظهار داشت: صبح شنبه از بازیکنان دعوت شده تست می‌گیریم و نفراتی که منفی باشند وارد اردو می‌شوند و تمرینات را آغاز می‌کنیم. برای اردو هم تمهیداتی را در مورد رعایت پروتکل‌ها در نظر می‌گیریم تا با کمترین آسیب به بازی با قزاقستان و سوریه برسیم.

* یخچالی 29 بهمن می‌آید

وی در مورد بهنام یخچالی که او هم به کرونا مبتلا شده است، گفت: با او صحبت کردم. دوره 4، 5 روز قرنطینه را می‌گذراند و یکی دو روی دیگر خوب می‌شود. او 29 بهمن به ایران می‌آیم.خودش می‌گفت نمی‌دانست که کرونا دارد و به همین خاطر دوز سوم را زد و وضعیتش بدتر شد. در مجموع امیدوارم از نظر جسمانی ضعیف نشده باشد. 

*سیچوان با حضور حدادی موافقت کرده است/ صمد فعلا نمی‌آید

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص دعوت حامد حدادی عنوان کرد: ما از باشگاه سیچوان درخواست کردیم و آنها هم اجازه دادند که حضور پیدا کند، اما چون قوانین قرنطینه سختی در چین حاکم است، آمدنش را به عهده خود این بازیکن گذاشتیم. 

هاشمی در مورد آخرین وضعیت صمد نیکخواه بهرامی گفت: خیلی اصرار داشتم که در دی ماه وارد مسابقات شود و به تیم ملی هم برسد، اما با او صحبت کردم و گفت که در آمریکا در دانشگاه ثبت نام کرده و نمی‌تواند تا اردیبهشت به ایران بیاید.

* احتمال برگزاری بازی دوستانه با لبنان

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی گفت: با توجه به شیوع کرونا بازی با تیم‌های باشگاهی کاملا منتفی است، اما با سرپرست فدراسیون صحبت کردیم که از لبنان دعوت کنیم تا دو بازی دوستانه در تهران با آنها داشته باشیم. اگر این هم نشد یک برنامه دیگر هم داریم که اگر شد با بازیکنان خارجی حاضر در لیگ دو مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم. البته این منوط به اجازه باشگاه‌ها است.

* قزاقستان در کارهای تاکتیکی چالش ندارد/ سوریه نوسان زیادی دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به شرایط قزاقستان و سوریه گفت: قزاق‌ها تیم خوبی هستند و نباید ساده انگاری کنیم چون بزرگترین لطمه را می‌خوریم. ما تیم بزرگی در آسیا هستیم، اما نباید حریف را دست کم بگیریم. میانگین قدی خوبی دارند و در کارهای تاکتیکی زیاد چالش ندارند و ریباندهای خوبی در حمله انجام می‌دهند. در مورد سوریه هم باید گفت آنها نوسان زیادی در بازی شان دارند و گاهی در حد بهترین تیم آسیا بازی می‌کنند و گاهی هم درجه 4 می‌شوند.

* با دعوت از جوانترها دنبال شو نیستم

هاشمی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد دعوت پرتعداد از بازیکنان جوانتر گفت: من نه دنبال شو هستم و نه اینکه کسی از من تعریف کند. وظیفه ما موفق شدن تیم ملی است. ما نمی‌توانیم ریسک کنیم، چون تیم ملی می‌خواهد به جام جهانی صعود کند و باید از تمام اهرم های خود استفاده کنیم. یک سری بازیکنان با تجربه داریم که بازی را در می‌آوردند و نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. از سوی دیگر رسالت این را داریم که نفرات مستعد دیگری را به تیم ملی اضافه کنیم. تلاش مان را می‌کنیم که این نفرات جوانتر زود با تجربه شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین