اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۲۴۵

منصوریان نگفته بود مـن جادوگرم

سرمربی موفق آبادانی‌ها در آغاز دور جدید لیگ برتر طعم شكست را مقابل نفت تهران و علی دایی چشید. تیمی كه در روزهای آغازین لیگ شگفتی‌ساز بود، به‌نظر می‌رسد نتوانسته از فرصت تعطیلات بهره ببرد و این تعطیلات به آبادانی‌ها لطمه زده است...
۱۲:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی موفق آبادانی‌ها در آغاز دور جدید لیگ برتر طعم شكست را مقابل نفت تهران و علی دایی چشید. تیمی كه در روزهای آغازین لیگ شگفتی‌ساز بود، به‌نظر می‌رسد نتوانسته از فرصت تعطیلات بهره ببرد و این تعطیلات به آبادانی‌ها لطمه زده است.
  • صنعت نفت لیگ را با شكست شروع كرد، بازی را چطور دیدید؟
فوتبال همین است، یك روز شانس می‌آوری و یك روز بدشانسی. بازیكنان ما باید یاد بگیرند در نبردهای هوایی هم مثل نبردهای زمینی موفق باشند. خط دفاعی ما در بازی مقابل نفت خوب نبود و در عوض آنها باتجربه عمل كردند و موفق شدند برنده بازی باشند. به هر حال قشنگی فوتبال به همین مسائل است.
  • عكسی از شما و آقای دایی پیش از بازی منتشر شد كه هر دو خیلی خندان هستید، نكته خاصی به هم گفتید؟
نه، آقای دایی به من لطف دارند. پیش از بازی با هم گپی زدیم و یادی از خاطرات گذشته كردیم. دایی گفت چه خوش‌تیپ شدی آقانادر! با من شوخی دارد.
  • به‌نظر می‌رسد تعطیلات لیگ به ضرر شما بود. آیا با این شكست باید نگران وضعیت نفت آبادان بود؟
اگر منظورتان از نگرانی، نگرانی برای سقوط است، باید بگویم چرا باید برای تیمی كه در رده‌های بالای جدول قرار دارد نگران سقوط باشیم! اما نگرانی از بابت افت تیم درست است،‌ تیم ما تیم منسجمی بود كه در این تعطیلات از شرایط ایده‌آل دور شد. اینها گریزناپذیر است، وقتی سرمربی تیم ملی احساس كرده لیگ باید تعطیل شود، ما هم چاره‌ای نداریم.
  • از تعطیلات استفاده خوبی نبردید؟
بضاعت مالی تیم ما همین بود. وقتی پول نداریم با تیم خوب بازی كنیم، وقتی پول مسافرت و اردو نداریم، باید با همین داشته‌هایمان كار كنیم. تیم ما در تعطیلات فقط با 3تیم لیگ دویی و یك تیم از لیگ سه بازی كرد.
  • از حالا برای تعطیلات بعدی برنامه‌ریزی كردید؟
برنامه‌ریزی كردیم و امیدوارم در دور بعدی تعطیلات بتوانیم تدارك بهتری ببینیم ولی فعلا به بازی‌های باقی‌مانده تا تعطیلات فكر می‌كنیم.
  • گرمای شدید آبادان شما و بازیكنان‌تان را هم تحت فشار قرار داده است. با این شرایط فكر می‌كنید با آغاز فصل سرما شرایط برایتان بهتر شود؟
صددرصد همین‌طور است. گرما در آبادان بیداد می‌كند و این روی عملكرد بازیكنان تاثیر می‌گذارد. مطمئن باشید هر چه سرما بیشتر شود، كیفیت بازیكنان‌ ما بهتر می‌شود و راحت‌تر می‌توانیم بازی كنیم. ما انتظار برف تهران را می‌كشیم تا بتوانیم با استفاده از هوای سرد تهران و هوای خوب آبادان، از شرایط آب‌وهوایی استفاده بهینه ببریم.
  • بحث خرمای هدیه شما به خبرنگاران در روزهای گذشته جنجال‌های زیادی به‌پا كرد.
متاسفانه همین‌طور است. من برای گرامیداشت خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار تصمیم گرفتم چند بسته خرما با خودم برای آنها بیاورم تا در روز كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال هدیه‌ای به خبرنگاران بدهم اما داستان به كجاها كه نكشید...
  • می‌گفتند كه منصوریان را جادو كردید.
مگر من می‌دانستم كه منصوریان را می‌بینم؟ من برای خبرنگاران بردم و وقتی منصوریان را دیدم، زشت نبود كه به ایشان تعارف نكنم؟ اتفاقا منصوریان چند حبه خرما خورد و خیلی هم خوشش آمد اما بعد در رسانه‌ها چیزهای دیگری نوشتند. من هم تصمیم گرفتم از این به بعد برای روز خبرنگار دیگر خرما هدیه ندهم و فقط شفاهی تبریك بگویم.
  • بعید است كه منصوریان به شما انگ جادوگری زده باشد.
من هم همین‌طور فكر می‌كنم. از منصوریان و شخصیت او این حرف‌ها بعید است. من فكر می‌كنم این داستانی بود كه یكی از روزنامه‌ها راه انداخت. البته به‌نظرم می‌خواهند منصوریان را به حاشیه بكشانند كه این كار را می‌كنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین