اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۱۵۹

فرکی هم به حامیان کی‌روش و تیم ملی پیوست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از هواداران فولاد ممنون هستم که من را مورد لطف خود قرار دادند.
۲۲:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از هواداران فولاد که من را مورد لطف خود قرار دادند، تشکر می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و هر دو تیم فوتبال قابل‌قبولی ارائه کردند، چون نیاز به 3 امتیاز داشتیم.

وی افزود: تا زمانی که گل زدیم، بسیار حساب‌شده بازی کردیم، ولی بعد از گل با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیش‌تر به حریف گل بزنیم، با فشار حریف روبرو شدیم. همین باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشیم، البته انصافاً فولاد خوزستان بسیار عالی بود و پا به پای ما پیش آمد، از طرفی هم گلر ما عملکرد خوبی داشت که به علت مصدومیت خارج شد و خوشبختانه دروازه‌بان دوم ما هم روز خوبش بود.

فرکی در ادامه تأکید کرد: البته سایپا مشکلاتی دارد که باید آنها را برطرف کنیم. یکی‌، دو بازیکن نیاز داریم که باید آنها را جذب کنیم، اگرچه زود است بخواهیم در باره عملکرد سایپا الان حرف بزنیم.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا تعطیلات به ضرر سایپا بود یا خیر، گفت: تعطیلات به ضرر همه تیم‌ها است، ولی امیدوارم با همه این مشکلات تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا فرکی تیم ملی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین