اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۷۰

نفت تهران از تجربه‌اش استفاده کرد

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: نمی‌دانیم در تعطیلات لیگ برتر چه کاری باید انجام دهیم و همه بازیکنان از این همه وقفه شاکی هستند.
۱۲:۴۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگویی، در مورد شکست دو بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: روز گذشته بازی خوبی را مشاهده نکردیم. دلیل این مسئله هم تعطیلات لیگ و وقفه زیادی بود که بین هفته چهارم و پنجم به وجود‌ آمد. متاسفانه پس از سه بازی هفته پنجم، ششم و هفتم بار دیگر لیگ تعطیل می‌شود و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. آیا باید بدنسازی کنیم یا اینکه اقدام دیگری را انجام دهیم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان از این تعطیلات شاکی هستند. نمی‌دانم در مدت 30-40 روز تیم ملی چه کاری انجام می‌دهد و آیا این تعطیلات روی هماهنگی تیم تاثیر می‌گذارد یا نه اما این وقفه‌ها فقط لیگ را بی کیفیت می‌کند.

وی در مورد اینکه چرا نفت آبادان کیفیت هفته‌های گذشته را نداشت، عنوان کرد: ما دیروز خوب بازی نکردیم ولی حق‌مان باخت هم نبود. نفت موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشت و به خاطر تجربه بیشتر بازیکنانش این توپ‌ها را به گل تبدیل کرد. آنها با تجربه‌تر بودند و برنده شدند. هافبک نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاع این تیم بسیار متزلزل شده بود، تصریح کرد: حسین بغلانی بیمار بود و با زور آمپول و دارو به بازی رسید. سایر مدافعین ما بسیار جوان هستند و تحت تاثیر بغلانی قرار داشتند. متاسفانه ما دراین بازی مثل سایر مسابقات خوب کار نکردیم.

نیک‌نفس در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم مغرور نشده بودند، خاطرنشان کرد: قبل از بازی نگران این مسئله بودم. در کل ما روز گذشته خوب نبودیم و نه تنها خط دفاع تیم بلکه کل بازیکنان کیفیت لازم را نداشتند. دیروز دفاع تیمی ما با مشکل روبرو شده بود.

هافبک نفت آبادان در رابطه با دیدار هفته ششم تیمش مقابل استقلال خوزستان تاکید کرد: هفته‌آینده در زمین خودمان بازی می‌کنیم و ورزشگاه پر خواهد شد. برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم. بدون شک شکست دیروز تلنگری به ما بود و تیم را از خواب بیدار کرد حالا دلیل این شکست غرور بود یا چیز دیگری نمی‌دانم اما این اتفاق باعث می‌شود که ما در هفته بعد بهتر کار کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین