اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۵۱

هواداران تراکتور جو را مدیریت می‌کنند

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: هوادارن تراکتورسازی مثل همیشه خودشان جو را مدیریت می‌کنند و بازی امروز بدون مشکل برگزار خواهد شد.
۱۱:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا تقیون در گفت‌وگویی، در مورد تمهیداتی که هیأت فوتبال برای بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم اندیشیده است، گفت: طبق تصمیمی که گرفتیم درهای ورزشگاه از ساعت 13 باز می‌شود و بلیت فروشی‌هم همزمان با گشوده شدن درها آغاز می‌شود. 

وی افزود: همیشه در کارهای فرهنگی پیش قدم بودیم و در این راستا غرفه‌ای را برای ستاد اهدای عضو در نظر گرفتیم تا افرادی که خواهان ثبت نام هستند تا بعد از فوتشان اعضای بدنشان اهدا شود ثبت نام کنند. همچین قرار است با توجه به فرا رسیدن سالگرد دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی یاد این عزیز را گرامی بداریم. همچنین مکانی هم در نظر گرفته شده تا در سالگرد شهدای فاجعه منا با اهدای گل یاد شهید محمدرضا جلالی و سایر شهدای منا را گرامی بداریم.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد مباحث امنیتی بازی امروز، تصریح کرد:‌ شب گذشته جلسه هماهنگی بازی برگزار شد. نیروی انتظامی و یگان ویژه در آمادگی کامل هستند تا مشکلی به وجود نیاید. البته هواداران تراکتورسازی مثل همیشه خودشان بازی را مدیریت می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید. هواداران به اندازه ظرفیت ورزشگاه مراجعه خواهند کرد و مسئولان را در راستای برگزاری بدون مشکل بازی کمک خواهند کرد. باز هم از نیروی انتظامی و هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که بازی امروز بدون مشکل برگزار شود و در پایان تراکتورسازی به پیروزی برسد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین