اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۴۱

حضور تماشاگران برای شاگردانم هیجان‌انگیز بود

بعد از پیروزی 4 – 2 تیم ملی جوانان در برابر چین امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ایران در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران چینی پاسخ داد.
۱۰:۴۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان در ابتدای صحبتش با خبرنگاران چینی از فدراسیون فوتبال این کشور به خاطر برگزاری تورنمنت بین المللی چهارجانبه چین که با حمایت شرکت فورد برگزار می شود، تشکر کرد و گفت:« در روزهای حضور در شهر کیوجینگ به خوبی از ما میزبانی شده است به طوریکه نه مشکل تغذیه داریم و نه مشکل تمرین. ضمن اینکه پیش تر هم گفته ام سطح کیفی این تورنمنت می تواند به ما برای حضور شایسته در بازی های بحرین کمک کند.»


سرمربی تیم ملی جوانان در مورد بازی با چین گفت: «حضور 7 هزار تماشاگر برای برخی از بازیکنان من هیجان انگیز بود و از آنجایی که تیم چین تحت تاثیر تماشاگر بازی را شروع کرده بود در ده دقیقه ابتدایی بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت اما ما به سرعت بازی در اختیار گرفتیم. فضاهایی خوبی در اختیار تیم ایران قرار گرفت و ما از این فرصت ها استفاده کردیم و به چهار گل رسیدیم. ما در تمریناتی که انجام می دهیم روی شوت از راه دور کار می کنیم و استفاده از این فرصت در بازی با چین به ما کمک کرد که به برتری برسیم. بارش باران کمی کار را برای ما سخت کرد. بازیکنان من در تهران کمتر بازی در چنین فضایی را تجربه کرده اند و شرایط به گونه ای پیش رفت که خیلی مسائل فنی در آن دخیل نبود. با این حال سعی کردم با تعویض هایی که انجام می دهم انرژی تیم برای بازی با مکزیک حفظ شود.»


سرمربی تیم ملی جوانان در مورد تیم چین هم به این نکته اشاره کرد که این تیم ارایه گر بازی خوبی بود و به خوبی سعی می کرد توپ را در خطوط سه گانه به نمایش دربیارود اما بازیکنان ایران کمتر این فرصت را به تیم حریف می دادند به طوریکه چین از دقایقی به بعد سعی به ارسال توپ های بلند آورد.»

 


امیر حسین پیروانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا تیم بزرگسالان چین شانس صعود به جام جهانی را دارد، گفت: این بخت برای تیم چین با توجه به حضور تیم هایی چون ایران – کره جنوبی و ازبکستان سخت است. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.» در این جا خبرنگار چینی از امیر حسین پیروانی به خاطر پاسخ صادقانه به این سوال تشکر کرد.


تیم شما چه نیتی را در بازی های بحرین دنبال می کند؟ این سوال دیگر از سوی خبرنگاران چینی بود. سرمربی تیم ملی جوانان در واکنش به این سوال گفت: «ما بی شک به بحرین می رویم که خوب و درخورشان ایران بازی کنیم و در نهایت سهمیه حضور در جام جهانی سال 2017 را به دست بیاوریم. هر چند کار ساخت است و همان طور که پیش تر هم گفته ام 15 تیم به جزء ایران حضور دارند که بهترین تدارک را برای حضور شایسته در این بازی ها دیده اند.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین