اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۹۱۴

جدایی دژاگه تکذیب شد

یک روزنامه قطری پس از شکست تیم ملی این کشور مقابل ایران در نخستین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از فسخ قرارداد اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی تیم العربی خبر داده بود.
۰۲:۵۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| یک روزنامه قطری پس از شکست تیم ملی این کشور مقابل ایران در نخستین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از فسخ قرارداد اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی تیم العربی خبر داده بود. خبر فسخ قرارداد دژاگه از سوی روزنامه الشرق قطر بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت و حتی شبکه تلویزیونی فونیکس چین این اقدام احتمالی باشگاه العربی را به خاطر شکست تیم ملی قطر مقابل ایران نوعی عمل غیر حرفه‌ای عنوان کرد و تفکر رییس این باشگاه را به تمسخر گرفت.
در این میان محمد الکواری، مدیر فوتبال باشگاه العربی قطر در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور بدون نام بردن از اشکان دژاگه گفت: « اخبار نادرستی اخیرا در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری درباره قراردادهای بازیکنان و فسخ قرارداد یکی از بازیکنان تیم العربی منتشر شده که زاییده ذهن دوستان روزنامه‌نگار است و صحت ندارد.» او تاکید کرد که هر گونه خبری در خصوص قرارداد بازیکنان توسط کمیته رسانه‌ای باشگاه العربی اعلام خواهد شد. همچنین العربی در غیاب دژاگه که دوران نقاهت را سپری می‌کند در یک بازی تدارکاتی میزبان الباطن عربستان بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. رامی فایز و ایزیکوئل، دو بازیکن خارجی العربی در دقایق 70 و 77 گل‌های این تیم را به ثمر رساندند و گل تیم عربستانی در دقیقه 83 وارد دروازه یاران دژاگه شد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین