اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۸۸۰

اتلاف وقت در فلسفه نفت جایی ندارد

مدافع نفت تهران، گفت: ما در بازی امشب هیچ وقت‌کشی نکردیم چرا که اتلاف وقت در فلسفه و قاموس باشگاه نفت تهران جایی ندارد.
۲۲:۰۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید حمدی‌نژاد در خصوص برد نفت تهران مقابل نفت آبادان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در هر دو نیمه بهتر از حریف بازی کردیم البته در نیمه اول برتری ما نسبت به حریف نسبت به نیمه دوم بیشتر بود اما خدا را شکر می‌کنم در نهایت توانستیم با دو گل حریف آبادانی‌مان را شکست دهیم.

وی در خصوص اعتراض‌هایی که به داور دیدار می‌شد و حتی علی دایی به عملکرد داور معترض بود ادامه داد: آقای دایی شاید در یک صحنه در نیمه اول معترض بود البته درست است که داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت اما برخی سوت‌ها باعث می‌شد ریتم بازی عوض شود. در کل من ندیدم که دایی اعتراض زیادی به داوری کند. 

مدافع نفت در خصوص اینکه به بازیکنان نفت آبادان معترض بودند آنها پس از گل دومی که زدند به وقت‌کشی روی آوردند، اظهار داشت: شما فیلم بازی را ببینید که آیا ما وقت‌کشی کردیم یا نه. اگر بازیکنی روی زمین افتاد قطعاً مصدوم شده بود چرا که در فلسفه و قاموس نفت تهران چیزی مثل وقت‌کشی وجود ندارد و ما این طور بزرگ نشده‌ایم. مطمئن باشید که هیچ وقت‌کشی از سوی ما اتفاق نیفتاده است. 

حمدی‌نژاد در خصوص اینکه آیا امسال هم بازیکنان نفت مشکلات مالی دارند یا خیر، افزود: درباره شرکت بهنام پیشرو کیش باید بگویم که پرداختی‌های امسال ما مشکلی نداشته است و فقط مشکل ما برای بدهی‌های سال گذشته است چرا که ما نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم و باید طلب‌هایمان را از چه کسی بگیریم. از طرف دیگر وزارت نفت هنوز سند باشگاه و سند ساختمان باشگاه را به نام مالکان جدید نزده و آنها هم نگران پول‌هایی هستند که خرج می‌کنند و باید حق را به آنها داد چرا که مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش پیش از این هم در پرسپولیس هزینه‌هایی کرده بودند اما در نهایت باشگاه قرارداد آنها را فسخ کرد و دستشان به پول‌هایی که خرج کردند نرسید.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین