اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۸۷۹

هر سال بحث آقای گلی من مطرح می‌شود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: فکر نمی‌کنم ما وقت‌کشی کرده باشیم؛ چراکه داور بازی تمام وقت‌ها را محاسبه کرده
۲۲:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی مهاجم تیم نفت تهران در خصوص برد نفت تهران مقابل نفت آبادان گفت: ما بازی خوبی مقابل نفت آبادان انجام دادیم و یک برد جاندار را مقابل آنها کسب کردیم؛ چراکه نفتی‌ها مقابل سپاهان و استقلال و همچنین تراکتورسازی بازی خوبی انجام داده بودند و ما می‌دانستیم کار سختی مقابل آنها داریم.

وی ادامه داد: ما با این برد یک گام دیگر به بالای جدول نزدیک شدیم و بازیکنان نفت با این برد، مزد زحماتشان را در تعطیلات گرفتند. درباره گلی هم که زدم باید بگویم گلم حاصل همکاری بچه‌ها بود که موقعیت خوبی برایم خلق کردند و من هم وظیفه داشتم این موقعیت را به ثمر برسانم امیدوارم با ادامه همین روند به جایگاه بالاتری برسیم.

قاضی در خصوص اینکه چقدر شانس آقای گلی دارد عنوان کرد: هر سال این حرف‌ها برای من مطرح می‌شود، اما باید بگویم مهاجمان خوبی در فوتبال ایران حضور دارند و زود است از الآن درباره آقای گلی حرف بزنم. بیشترین هدف من کمک به نفت است.

وی در مورد اعتراض تیم صنعت نفت آبادان به وقت‌کشی تیم نفت تهرانی‌ها اظهار داشت: فکر نمی‌کنم وقت‌کشی کرده باشیم چراکه داور همه وقت‌ها را محاسبه کرده است، به‌هرحال تیمی که می‌بازد این حرف را مطرح می‌کند.

قاضی در مورد شادی گلش که به سمت هواداران آمد تصریح کرد: یک سری از دوستانم از دوره دبیرستان به ورزشگاه آمده بودند و من هم خوشحالی‌ام را با آنها تقسیم کردم، البته باید بگویم معلم دوره دبیرستانم به نام آقای سعادت به ورزشگاه آمده بود و می‌خواستم گلم را به او تقدیم کنم، چراکه روحیه من با حضور او بالاتر رفته بود و می‌خواستم یک شادی دبیرستانی انجام دهم.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین