اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۷۶۱۷

کامیابی نیا: ۲ بار تصمیم گرفتم، از فوتبال خداحافظی کنم/ قرارداد سال گذشته من ۲ میلیارد تومان بود

کامیابی نیا: ۲ بار تصمیم گرفتم، از فوتبال خداحافظی کنم  قرارداد سال گذشته من ۲ میلیارد تومان بود
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل گذشته با تزریق آمپول توانستم برای پرسپولیس بازی کنم.
۱۳:۰۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
وانانیوز|

کمال کامیابی نیا، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی مقابل تراکتور تبریز گفت: تراکتور تیم خوبی بود و ما نیز هفته گذشته بازی سنگینی مقابل سپاهان داشتیم و خدا را شکر امروز توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و خودمان را در بالای جدول لیگ برتر تثبیت کنیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

او درباره پنالتی که مهدی ترابی مقابل تراکتور از دست داد، بیان کرد: بدشانسی مهدی ترابی بود و او تاکنون هشت پنالتی را گل کرده است و از دست رفتن این پنالتی فدای سر او باشد.

پنالتی زدن در پرسپولیس کار سختی است

او در خصوص تعداد گل هایشان در پرسپولیس عنوان کرد: من تاکنون بیست و خورده‌ای گل در تیم پرسپولیس زده ام و اگر پنالتی می‌زدم آمار گل هایم بیشتر می‌شد، اما در پرسپولیس پنالتی زدن کار سختی است.

کامیابی نیا درباره گل زدنش در اراک گفت: من در اراک تاکنون ۲ گل زده ام و این شهر برای من خوش یمن بوده است وسال گذشته در غیاب حسین کنعانی در پست دفاع وسط توانستم در این شهر به آلومینیوم گل بزنم.

۲ بار تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم

او درباره دوران مصدومیتش بیان کرد: در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند یک روز که از خواب بیدار شدم احساس کردم از ناحیه ۲ قلو پا درد دارم و اوایل فکر کردم که گرفتگی است و هر چه قدر که زمان گذشت درد در مچ پایم بیشتر احساس می‌شد و در آن بازی‌ها با تزریق آمپول توانستم بازی کنم. پس از آمدن به تهران و عکسبرداری از پایم مشخص شد که کشیدگی گرید ۲ تاندون دارم و پس از آن مجبور شدم به دلیل اینکه در کورس قهرمانی بودیم با تزریق آمپول سه بازی برای پرسپولیس انجام دهم و با مصدومیت به اردوی تیم ملی رفتم و پس از رفتن به بحرین دردم بیشتر شد و به تهران بازگشتم. هزینه عمل من چهل هزار دلار شد و من این هزینه را از جیب خودم پرداخت کردم و حتی ۲ بار تصمیم گرفتم از فوتبال خدا حافظی کنم.

 

هافبک تیم پرسپولیس درباره رای کمیته انضباطی درباره پرونده گل گهر گفت: همه جا دنیا خیلی سخت از یک تیم امتیاز کسر می‌کنند و یا همه جوانب را در نظر می‌گیرند. حق همه تیم‌ها ضایع شده است و امیدوارم کمیته استیناف رای قاطعی صادر کند تا تیم‌ها از این پرونده ضرری نکنند.

بازی پرسپولیس و سپاهان یک ال کلاسیکو است

او درباره بازی‌های پرحاشیه سال های اخیر پرسپولیس و سپاهان و برگزاری بازی در شهر ثالث عنوان کرد: این بازی به نوعی ال کلاسیکو است و بازی‌های پرسپولیس و سپاهان دارای حساسیت است و در این سال‌ها هم هر ۲ تیم در کورس قهرمانی بوده اند. فصل گذشته بازی ما با ذوب آهن در اصفهان نارنجکی که به اتوبوس تیم ما زدند و اوضاع بدی بود. این تصمیمی خوبی برای تنبیه تیم‌ها نبود.

صدری، میتواند در پرسپولیس موفق باشد

کامیابی نیا درباره وضعیت مدیریت پرسپولیس بیان کرد: در این سال‌ها پرسپولیس بالای پنج یا ۶ مدیرعامل عوض کرده است و این موضوع اصلا خوب نیست. باید یک مدیرعامل انتخاب شود که بتواند تفکراتش را اجرا کند و نبود ثبات مدیریت باعث می‌شود بازیکنان و هواداران متضرر شوند. هر مدیرعاملی که می‌آید با بازیکنان خارجی قرارداد‌های آن چنانی می‌بندد و مدیرعامل‌های بعدی باید این قرارداد‌ها را پرداخت کنند. صدری سرپرست پرسپولیس تاکنون توانسته است بسیاری از بدهی‌ها را پرداخت کند و فکر می‌کنم او در ادامه نیز می تواند موفق باشد. بازیکنان و کادرفنی نیز موافق ادامه حضور صدری در مدیریت پرسپولیس هستند.

 زمین تمرین پرسپولیس شرایط خوبی ندارد

کامیابی نیا درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: حرف زدن درباره قهرمانی لیگ برتر هنوز زود است، اما در بالای جدول پنج تیم مدعی قهرمانی وجو دارد. سپاهان، آلومینیوم و استقلال تیم‌های خوبی هستند. ما بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم. سازمان لیگ به صورتی برنامه ریزی کرده است که باید هر چهار روز یک بار تیم‌ها بازی کنند و هر تیمی که بتواند به خوبی در این مدت ریکاروی کند می‌تواند نتایج خوبی کسب کند. زمین تمرین پرسپولیس خیلی سفت است و امید عالیشاه و در هفته‌های پیش مهدی ترابی و خودم از تمرین در این زمین آسیب دیده ایم و واقعا زمین تمرینی ما شرایط خوبی ندارد.

 

در این سال ها با زحمت و تلاش قهرمان لیگ برتر شدیم

او درباره صحبت‌های اینکه برخی‌ها به پرسپولیس تیم خاص می‌گویند، بیان کرد: همه تیم‌ها با انگیزه مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند و پرسپولیس در این چند ساله به غیر از مدیریت تیم خوبی بوده است و توانسته ایم با زحمت و تلاش قهرمان شویم. ما با شرایط بسیاری سختی در این سال‌ها و با مصدومان زیادی از جمله حسین ماهینی، محمد انصاری و خودم توانسته ایم قهرمان لیگ برتر شویم.

از قرارداد برخی بازیکنان خارجی لج مان می گیرد

کامیابی نیا درباره قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: امسال قرارداد من مقداری بالا رفت، اما دوست دارم قرارداد سال‌های گذشته سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و خودم منتشر شود. ما در این سال‌ها برای پرسپولیس توانسته ایم درآمدزایی خوبی کسب کنیم. ما از قرارداد‌های بعضی از بازیکنان خارجی واقعل لج مان می‌گیرد، بازیکنی که در تیمی سه هزار دلار می‌گیرد، چرا باید در پرسپولیس قرارداد‌های آن چنانی بگیرد. بازیکنی باید به ایران بیاید که سطح بالا باشد. من در تیم مس کرمان با ادینیو همبازی بودم و او واقعا بازیکن سطح بالای بود.

قرار داد سال گذشته من ۲ میلیارد تومان بود

او درباره قرارداد‌های سایر تیم‌ها گفت: من و سید جلال حسینی حاضریم قراردادهایمان را منتشر کنیم. پرسپولیس در لحاظ قراردادی جزو چهار و پنج تیم لیگ برتر است. شاید قرارداد برخی از بازیکنان ما با آپشن به هفت یا هشت میلیارد تومان برسد. قرارداد سید جلال حسینی سال گذشته خیلی کم بود و مقداری بیشتر شده است. قرارداد من و امید عالیشاه نیز امسال مقداری زیاد شده است و پارسال قرارداد من ۲ میلیارد تومان بوده است. تیم ما در این سال ها قهرمان شده است، اما بازیکنان تیم‌های دیگر قرارداد بالاتری از ما داشتند. پرسپولیس یک برند است و کسی که پیراهن این تیم را می‌پوشد باید از خیلی چیز‌ها بگذرد.

از بازی کردن در کنار سید جلال حسینی لذت می برم

هافبک پرسپولیس درباره نقش سید جلال حسینی در پرسپولیس عنوان کرد: حسینی واقعا ذهنیت بزرگی دارد و در این سال‌ها به تیم و بازیکنانی جدید که به تیم اضافه شده اند کمک کرده است و امیدوارم قدر او را بدانند. من از بازی کردن در کنار او لذت می‌برم. وحید امیری نیز جزو بزرگتر‌های تیم است، همچنین احمد نوراللهی نیز از بزرگ‌های پرسپولیس بود و امیدوارم دوباره به پرسپولیس باز گردد.

کامیابی نیا در خصوص رفتن رادوشوویچ از پرسپولیس گفت: قرارداد او را پرداخت نکرده بودند و او با برخی از بازیکنان صحبت کرده بود که می‌خواهد از پرسپولیس برود. او ۲ سال دیگر قرارداد دارد و می‌داند که همه مبلغ قراردادش به اضافه دیرکرد را خواهد گرفت و امیدوارم راحلی گرفته شود که دیگر این مشکلات به وجود نیاید.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین