اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۶۵۳

نماینده جهانی وزنه‌برداری واقعیت را نگفت؟

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ریو گفت: قرار نبود در المپیک به کسی دستور بدهیم، ما تمام جلسات سرپرستی را برگزار کردیم و فکر می‌‌کنم برای اولین بار کار کاروان سخت بود.
۰۴:۵۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر رحیمی در گفت‌وگویی،‌ درباره شرایط ناظران کمیته المپیک و انتقاداتی که داشتند اظهار داشت: در اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک ناظر نداریم بلکه تحلیلگر فنی داریم. قبل از المپیک گزارشات را به صورت مرتب می‌گرفتیم و این گزارشات با هیأت اجرایی، مربیان و رؤسای فدراسیون‌ها تحلیل می‌شد. ما به اردوها سرکشی می‌کردیم. روند بدی نبود اما در مسائل فنی کمتر ورود می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از ناظران اعتقاد دارد در صورتی که تیم به خارج از کشور اعزام شود ناظران نمی‌توانند گزارش خود را کامل کنند، عنوان کرد: اعزام ناظران همراه با تیم فکر ایده‌آلی است اما قبل از المپیک نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اگر این بحث برای بازی‌های آسیایی 2018 هم ادامه داشته باشد می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ریو درباره شرایط تکواندو تصریح کرد: من بارها گفته‌ام در این باره صحبتی نمی‌کنم اما به هر حال نتایج تکواندو کمتر از حد انتظار بود. مردم عادی هم متوجه این قضیه شده‌اند. فدراسیون کمیته‌ای تشکیل داده و به زودی پولادگر نتایج را اعلام می‌کند.

رحیمی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما از سرپرستی خودتان در ریو رضایت داشتید یا خیر، یادآور شد: این موضوع برایم مهم بود به همین دلیل دوست داشتم نظر فدراسیون‌ها را بگیرم. البته نه در جریان بازی‌ها بلکه بعد از پایان مسابقات فرم‌هایی را برای آنها فرستاده‌ایم تا نظرات خود را اعلام کنند. من تمام تجربه‌ام را به کار بردم اما قضاوت بر عهده فدراسیون‌هاست.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه برخی اعتقاد دارند شما به عنوان یک رهبر قدرت لازم را نداشتید و می‌گفتند نمی‌توانید حرف آخر را بزنید آیا این صحبت‌ها را قبول دارید یا خیر، تصریح کرد: اصلا قبول ندارم. قرار نبود به کسی دستور بدهیم. ما تمام جلسات سرپرستی را برگزار کردیم و فکر می‌‌کنم برای اولین بار کار کاروان سخت بود. کمیته برگزاری در بحث اسکان و حمل و نقل نقص داشت. به همین دلیل کار ما سخت شد.

رحیمی افزود: تعداد کاروان ایران نسبت به ادوار گذشته بیشتر بود. از طرفی رؤسای فدراسیون‌ها هم در دهکده حضور داشتند و تلاش ما این بود که خواسته آنها برآورده شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی درباره اینکه قرار است شنبه گزارشی را به هیأت اجرایی ارائه دهند، گفت: ارزیابی ما در این نشست در خصوص موضوع مدیریتی است. فرم‌هایی به فدراسیون‌ها و سرپرستان ارسال شده و نظرات آنها را گرفته‌ایم. قرار است در جلسه روز شنبه در خصوص کاروان ارزیابی‌هایمان را ادامه دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کار شکایت از نتیجه وزنه‌برداری در مسابقه بهداد سلیمی به کجا کشید، تصریح کرد: من به عنوان نماینده ایران در این دادگاه حضور داشتم. نمایندگان جهانی هم بودند اما مشخص بود تصمیمات از قبل گرفته شده است و رأی قابل برگشت نیست. نایب‌رئیس جهانی به راحتی دروغ می‌گفت. ما فیلمی را داشتیم که رئیس دادگاه حاضر نشد آن را ببیند و گفت من ناظر نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم.

رحیمی ادامه داد: یک بند در اساسنامه فدراسیون جهانی وجود دارد که می‌گوید هیأت ژوری حرف آخر را می‌زند و با توجه به اینکه آنها رأی بهداد را دادند نمی شد کاری کرد. من احساس کردم واقعیت را نمی‌گویند. اگر قرار بود رأی برگردد طبق اساسنامه باید پروسه‌ای رعایت می‌شد که نشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین