اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۴۲۳

مدافع استقلال:مخیتاریان نبود كاپیتان شدم

هرایر مگویان، مدافع تیم استقلال‌تهران طی هفته گذشته به دلیل همراهی تیم ملی ارمنستان در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشت اما این بازیكن از روز گذشته مجددا در تمرینات استقلال شركت كرد تا خود را برای بازی با ماشین‌سازی در هفته پنجم لیگ برتر آماده كند. پیرامون همین مسائل گفت‌و‌گویی را با او انجام دادیم...
۱۵:۰۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان، مدافع تیم استقلال‌تهران طی هفته گذشته به دلیل همراهی تیم ملی ارمنستان در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشت اما این بازیكن از روز گذشته مجددا در تمرینات استقلال شركت كرد تا خود را برای بازی با ماشین‌سازی در هفته پنجم لیگ برتر آماده كند. پیرامون همین مسائل گفت‌و‌گویی را با او انجام دادیم.
  • در ابتدا از همراهی تیم ملی ارمنستان در دو دیداری كه انجام دادید برایمان بگو. الان شرایط چطور است؟
من دوشنبه‌شب به ایران برگشتم و از دیروز سر تمرینات استقلال حاضر شدم. در اردوی تیم ملی كشورم ارمنستان بودم و دو تا بازی خیلی سنگین را پشت‌سر گذاشتم. در مورد استقلال هم باید بگویم این تیم شرایط خوبی را دارد و تمرینات خوبی را هم پشت‌سر گذاشته. از همان اولین مسابقه كه برابر ماشین‌سازی است، می‌رویم تا نتیجه بگیریم و با بردن این مسابقه و كسب سه امتیاز روی غلتك برد بیفتیم تا آن چیزی كه هواداران و كادرفنی انتظار دارند را برآورده كنیم. ما بازیكنان و جوانان خوب و باانگیزی داریم كه ان‌شاءالله بتوانیم با بازی با ماشین‌سازی روند رو به‌رشدمان را دنبال كنیم.
  • در مورد دو بازی كه همراه تیم ملی ارمنستان انجام دادی صحبت كن.
در بازی اولمان در فیفادی كه با تیم ملی چك بود و دوستانه برگزار شد، شكست خوردیم، بازی بعدی از سری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی2018 روسیه هم برابر دانمارك بود كه متاسفانه یك برصفر باختیم، در صورتی كه می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
  • شرایط تیم ملی ارمنستان در گروهی كه در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی2018 قرار دارد، چطور است؟
ما در یك گروه خیلی سختی قرار داریم و تمام هدف‌مان این است كه بتوانیم با بازی خوب نتیجه خوب هم بگیریم، تازه اولین بازی را انجام دادیم و 12بازی مهم دیگر پیش‌روداریم و فرصت جبران زیاد است.
  • شرایط خودت در این دو بازی چطور بود؟ آیا مخیتاریان بازیكن سرشناس ارمنستان هم در این دو بازی حضور داشت؟
شرایط من هم مانند خیلی از بازیكنان دیگر تیم‌مان خوب بود و بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. می‌توانم بگویم من هم خوب بودم و مشكلی نداشتم. ضمن اینكه مخیتاریان مصدوم بود و من كاپیتان بودم.
  • در آستانه شروع دوباره لیگ هستیم و با توجه به نتایجی كه استقلال در 4هفته گذشته كسب كرده، شاید این آخرین بازی باشد كه هواداران صبر می‌كنند؛ نظرت در این‌باره چیست؟
تیمی كه هوادار دارد حرف هم برای گفتن زیاد دارد. ما به عنوان بازیكن تمام سعی و هدفمان این است كه بتوانیم با یك بازی خوب و آمادگی برنده بازی شویم و دل هواداران را شاد كنیم، یعنی انتظاری كه آنها دارند و بحق هم هست را برآورده كنیم.
  • آینده استقلال را چطور ارزیابی می‌كنی؟
من فقط این را می‌دانم كه استقلال تیم خیلی خوبی است، نفرات خوبی هم دارد و تمام هدفمان این است كه بتوانیم جام به دست بیاوریم. به امید خدا به همین هدفمان می‌رسیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین