اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۳۰۰۸

یزدانی: امیدوارم یک بزرگتر پیدا شود تا به موضوعات دامن زده نشود/ گرایی: سوریان اسطوره کشتی است و این رفتار قابل قبول نیست

یزدانی: امیدوارم یک بزرگتر پیدا شود تا به موضوعات دامن زده نشود  گرایی: سوریان اسطوره کشتی است و این رفتار قابل قبول نیست
عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم یک بزرگتر پیدا شود تا به موضوعات دامن زده نشود و به ورزش کمک شود.
۱۶:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
وانانیوز|

حسن یزدانی در نشست خبری که در خصوص حواشی پیش آمده در کمیسیون ورزشکاران پیش آمده بود، گفت: صحبت‌های لازم را دوستان انجام دادند. دغدغه ها بین ورزشکاران انفرادی مشخص است و امیدوارم یک بزرگتر پیدا شود تا به موضوعات دامن زده نشود و به ورزش کمک شود.

وی تاکید کرد: در کشتی قهرمانان بزرگی داشتیم مثل تختی و امروز هم قهرمانان خوبی داریم که می‌توان از حضور آنها در کمیسیون استفاده کرد. قهرمانان زیادی در کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو و سایر رشته‌ها داریم‌ که امیدوارم از آنها استفاده شود. به دستور دبیر آمدم و امیدوارم مشکلات حل شود.

محمدرضا گرایی، قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک هم در این نشست گفت: اصل اختلاف کشتی با کمیته ملی المپیک و صالحی‌امیری این بود که به سوریان قول دادند جزو چهار نفر باشد و حتی اجازه ثبت نام هم ندادند‌. سوریان اسطوره کشتی است و جامعه کشتی این رفتار را نمی‌پذیرد. ما خواهش کردیم جلسه عقب بیفتد و رایزنی شود تا سوریان برگردد و امیدوارم برای این مشکل راه حلی پیدا شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین