اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۴۰۲۳

کی‌روش حربه‌های حرفه‌ای‌گری دارد

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: چین سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتبالش کرده و نباید مثل گذشته به این تیم نگاه کنیم.
۰۴:۳۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول کربکندی در گفت‌وگویی، در مورد دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی با چین، گفت: آن چیزی که مشخص است این است که چین روی فوتبالش سرمایه‌گذاری کلانی کرده است، بازیکنان و مربیان بزرگی را به باشگاه‌هایش آورده و در سطح باشگاهی‌ در آسیا قهرمان می‌شود. فوتبال چین روز به روز پیشرفت می‌کند و نباید نگاه ما به تیم چین، همان نگاه گذشته باشد.

وی افزود: چین در بازی اولش در کره جنوبی 3 بر 2 بازنده شد و اولین گام را خوب برنداشته است، برخلاف ما که خوب بازی نکردیم اما 3 امتیاز خوب و ارزشمند گرفتیم. این 3 امتیاز ممکن است در نهایت باعث صعود ما به جام جهانی شود، اما واقعیت این است که با اشتباه دروازه‌بان حریف پیروز شدیم. قطر خیلی بابرنامه‌تر از ما بازی کرد و با گرفتن فضا ما را مجبور به ارسال توپ از جناحین کرد. در نهایت هم همه ضربه‌های سر را زدند، ولی خوشبختانه در دقیقه 94 آن اشتباه خاص رخ داد. قطر به خوبی نقاط قوی و حساس تیم ما را کنترل کرد، آنها ما را خوب آنالیز کرده بودند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مصاحبه چینی‌ها قبل از بازی با ایران گفت: چینی‌ها حسابی برای ما کری می‌خوانند. به هر حال اگر بخواهیم در بازی با چین هم مثل بازی با قطر باشیم، ممکن است شرایط‌مان سخت شود. نیمکت تیم ملی ما در بازی با قطر برخلاف همیشه آرامش نداشت و استرس شدیدی را در بین نیمکت‌نشینان می‌دیدیم، شاید به خاطر حضور 90 هزار تماشاگر بازیکنان و مربیان زیرفشار قرار گرفتند، البته درست است که تماشاگران ما برای حریفان هراس ایجاد می‌کنند، اما انتظارات هم از ملی‌پوشان بالا می‌رود.

کربکندی با اشاره به بازی ضعیف برخی از ملی‌پوشان در مقابل قطر گفت: در بازی با قطر شاهد بودیم برخی از بازیکنان در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند. احسان حاج صفی و رامین رضائیان که در لیگ ما بازی نمی‌کنند، نشان دادند که شرایط خوبی ندارند. برای صعود به جام جهانی باید در بازی‌های خانگی پیروز شویم و در خارج از خانه هم حداقل یک امتیاز بگیریم، در حال حاضر نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها می‌توانند به جام جهانی صعود کنند.

وی در مورد جوان‌گرایی تیم ملی گفت: بازیکنان جوان به تیم ما آمده‌اند و طبیعی است با حضور آنها فشار مضاعفی به تیم ملی بیاید و ما به خاطر این جوان‌گرایی مجبور شویم خسارت هم بدهیم، اما این جوان‌گرایی درنهایت به سود تیم ملی است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد نیمکت آشفته تیم ملی در بازی با قطر گفت: آنچه که در بازی با چین برای ما مهم است، داشتن آرامش است. کی‌روش معمولاً حرفه‌ای‌گری خود را دارد، اما این مسائل در بازی با قطر فراتر از آنچه انتظار می‌رفت، بود. نباید بی‌مورد بهانه دست AFC بدهیم.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین