اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۵۱

مسابقات دوستانه یا دشمنانه!

مسابقات لیگ برتر فعلا به خاطر برگزاری بازی‌های ملی تعطیل است و تیم‌های مختلف برای حفظ آمادگی رو به برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی آورده‌اند. در این میان نکته جالب به حواشی عجیب و غریب این قبیل رقابت‌های غیررسمی مربوط می‌شود...
۱۴:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مسابقات لیگ برتر فعلا به خاطر برگزاری بازی‌های ملی تعطیل است و تیم‌های مختلف برای حفظ آمادگی رو به برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی آورده‌اند. در این میان نکته جالب به حواشی عجیب و غریب این قبیل رقابت‌های غیررسمی مربوط می‌شود؛ جایی که اغلب مسابقات با حاشیه، درگیری و اختلاف نظر شدید همراه است. اصلا انگار نه انگار که در این قبیل مصاف‌ها نتیجه هیچ اهمیتی ندارد و فقط قرار است تیم‌ها از نظر فنی و فیزیکی برای حضور در ادامه مسابقات لیگ آماده‌تر شوند.

 از بزن بزن تا اعتراض به داور
مسابقه اخیر پرسپولیس و سایپا که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، حاشیه‌های عجیبی داشت. مهم‌ترین مساله داخل زمین به درگیری علیپور و بدرلو مربوط می‌شد؛ جایی که مهاجم پرسپولیس از تکل شدید بازیکن سایپا شاکی شد و کار طرفین به یقه‌گیری کشید. جالب اینجاست که این بازی چیزی حدود 10دقیقه هم به خاطر  کتک‌کاری تماشاگران با هم متوقف شد؛ جایی که سکونشین‌ها حسابی از خجالت هم درآمدند و صحنه‌های عجیبی را رقم زدند. در جریان بازی دوستانه استقلال و راه‌آهن هم مساله داوری برجسته شد. این دیدار را استقلال با گل دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به سود خودش به پایان برد اما سایت باشگاه راه‌آهن بعد از بازی در اقدامی نامتعارف در گزارش بازی به اشتباهات داوری اعتراض کرد و خطای قاضی میدان در مورد اعلام پنالتی را دلیل شکست این تیم دانست! این اتفاق در حالی رخ می‌داد که اصولا چنین مسائلی در مسابقات دوستانه اصلا محلی از اعراب ندارند و به خصوص دور از شأن سایت رسمی یک باشگاه است که چنین واکنشی نشان بدهد. با این همه تندیس طلایی برگزاری بهترین بازی دوستانه تعلق می‌گیرد به تیم‌های خوب تراکتورسازی و پیکان که در زمین اختصاصی تیم تبریزی به مصاف هم رفتند و به دلیل درگیری‌های پیش آمده، مسابقه‌شان ناتمام باقی ماند! نیمه‌تمام ماندن یک بازی «دوستانه» در ایران، شاید پتانسیل آن را داشته باشد که در کتاب رکوردها ثبت شود! ما برای اینکه نشان بدهیم چه عزم راسخی در جدی کردن بازی‌های دوستانه داریم، کلی حاشیه و جنگ هم به متن بازی نمایشی ستارگان ایران و لالیگا اضافه کردیم. غیر از دعواهایی که بچه‌های ما آن روز با خودشان داشتند، باید یک تقدیر جانانه هم از بهروز رهبری‌فرد به عمل بیاید که اول با یک تکل از پشت اساسی یکی از بازیکنان حریف را در هم کوباند و بعدا در مورد این صحنه به خبرنگاران گفت: «بازیکن لالیگا زیاد زرت و پرت می‌کرد!» واقعا ممنون!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین