اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۷۰۸

پیروزی بارانی در روز سکونشینی سرمربی(عکس)

با اینکه ساعاتی پیش از آغاز دیدار سپیدرود رشت – خونه به خونه بابل بارش باران در شهر رشت آغاز شده بود با این حال سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت به هنگام برگزاری بازی مملو از طرفداران تیم سپیدرود رشت بود.
۱۱:۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سپیدرود در روزی که علی نظر محمدی را به دلیل اخراج در بازی پیشین روی نیمکت نداشت در برابر خونه به خونه به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یافت تا ضمن جبران شکست در ال گیلانو اولین شکست را به تیم پرمهره و کهکشانی خونه به خونه تحمیل کند. هر چند روی گل های اول و دوم تیم سپیدرود رشت اشتباه مدافعان تیم خونه به خونه مشهود بود.

 


چهره برتر این میدان هم مصطفی حق شناس مهاجم کهنه کار و باتجربه سپیدرود رشت بود که با زدن دو گل در این بازی شمار گل های زده خود را در این فصل به عدد 5 رساند!

 


پیروزی سپیدرود در بازی خونه به خونه که با اولین شکست تیم ملوان همراه بود هفته خوبی را برای طرفداران سپیدرود رقم زد! آنها معتقد بودند هفته گذشته در ال گیلانو سپیدرود مستحق شکست نبود و اشتباهات محسن ترکی در قضاوت پیروزی ملوان را موجب شد.

 


به هر  صورت سپیدرود با پیروزی ارزشمندی که در این بازی به دست آورد 10 امتیازی شد و در فاصله دو امتیازی با تیم صدرنشین در سکوی چهارم جای گرفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین