اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۵۰

فروزان: من در استقلال می‌مانم و هر کسی هم دوست دارد به این تیم بیاید

دروازه‌بان تیم استقلال می‌گوید باید این باشگاه قرارداد سه ساله دارد و در جمع آبی‌پوشان می‌ماند.
۱۳:۲۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محسن فروزان که ظهر امروز (پنجشنبه) در باشگاه استقلال حاضر شده بود در خصوص وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: من با باشگاه قرارداد سه ساله دارم و بازیکن استقلال محسوب می‌شوم. امروز هم پرویزخان مظلومی خواسته بود به باشگاه بیایم تا با یکدیگر صحبت کنیم که جلسه خوبی را با هم برگزاری کردیم.

وی افزود: در جلسه با مظلومی یاد چهار پنج سال پیش افتادم که آن موقع او خواسته بود به استقلال بیایم و من دروازه‌‌بان گسترش فولاد بودم. امروز هم یاد همان موقع افتادیم و بقیه صحبت‌های‌مان خصوصی بود که نمی‌توانم در خصوص آنها چیزی بگویم.

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه وحید طالب‌لو در استقلال ماندنی شد و گفته می‌شود مهدی رحمتی هم قصد دارد به جمع آبی‌پوشان بپیوندد، گفت: این شرایط باشگاه است و در خصوص آن پرویزخان تصمیم می‌گیرد. من با استقلال قرارداد سه ساله دارم و برای حضور در این تیم مشکلی ندارم. من در استقلال می‌مانم و کاری به شرایط دیگران ندارم.

وی با تأکید بر اینکه مذاکراتش با مظلومی در خصوص ماندن در استقلال خصوصی بوده است، درباره اینکه آیا با حضور رحمتی در این تیم مشکلی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: این به تصمیم سرمربی تیم بازمی‌گردد. اکنون پرویزخان به استقلال آمده و من هم قرارداد سه ساله با این باشگاه دارم که تا پایان قراردادم در استقلال می‌مانم. در این بین هر کسی که می‌خواهد به استقلال بیاید. من نمی‌توانم در مورد دیگر مسائل اظهارنظری داشته باشم.

فروزان در واکنش به این مسئله که آیا از نیمکت‌نشینی نمی‌ترسد، گفت: سؤال حاشیه‌ای نپرسید. سؤال خوب بپرسید تا پاسخ بدهم.

وی در پایان درباره اینکه آیا پیشنهادی دارد که استقلال را ترک کند یا نه گفت: تا همین‌جا به احترام رسانه‌ها و هواداران پاسخ دادم و قصد ندارم به سؤالات حاشیه‌ای پاسخ دهم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال فروزان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین