اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۱۸۲

بازیكـن قاچـاقی در تمرین استقلال

بحث انتقال مجتبی حقدوست، بازیكن جوانی كه یكی از كشف‌های منصوریان در نفت تهران تلقی می‌شود، در روزهای گذشته سر و صدای زیادی به‌پا كرده است. بازیكن جوانی كه با گلزنی مقابل پرسپولیس توانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا كند، با روی كار آمدن علی دایی در نفت تهران جایی در تفكرات تاكتیكی او نداشت و به فكر جدایی از نفت افتاد...
۱۴:۱۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بحث انتقال مجتبی حقدوست، بازیكن جوانی كه یكی از كشف‌های منصوریان در نفت تهران تلقی می‌شود، در روزهای گذشته سر و صدای زیادی به‌پا كرده است. بازیكن جوانی كه با گلزنی مقابل پرسپولیس توانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا كند، با روی كار آمدن علی دایی در نفت تهران جایی در تفكرات تاكتیكی او نداشت و به فكر جدایی از نفت افتاد. جدایی‌ای كه البته به خواست علی دایی، به صورت قرضی و تا پایان فصل بیشتر طول نخواهد كشید. باشگاه استقلال توافقات اولیه با نفت تهران را برای انتقال قرضی حقدوست انجام داد و این بازیكن بلافاصله راهی تمرین استقلال شد. او با لباس تمرین استقلال برای این تیم تمرین كرد، اتفاقی كه آنقدر علنی بود كه كسی خللی در این انتقال وارد نمی‌كرد.
  • حقدوست امروز استقلالی‌ می‌شود
اما فردای روزی كه حقدوست با استقلال تمرین كرد، این خبر باعث خشم شدید مسئولان نفت تهران شد، آنها حضور حقدوست در تمرینات استقلال را بدون اجازه باشگاه می‌دانستند و دیگر اجازه حضور او در تمرین استقلال را ندادند. نفتی‌ها تنها در صورتی كه باشگاه استقلال 150 میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز كند، اجازه حضور او در استقلال را می‌دهند، اتفاقی كه احتمالا امروز نهایی می‌شود، وقتی كه افتخاری حكم مدیرعاملی‌اش را دریافت می‌كند و اجازه امضا پیدا می‌كند، با پرداخت مبلغ انتقال حقدوست او به استقلال می‌آید.
  • رفتار عجیب استقلالی‌ها
اما سوال اصلی این روزهای استقلال این است كه چرا استقلالی‌ها بدون اجازه باشگاه‌ها از بازیكنانشان در تمرینات استفاده می‌كنند؟ چرا بدون اینكه رضایتنامه حقدوست را بگیرند او را با لباس استقلال در تمرینات در كنار سایر بازیكنان تمرین می‌دهند؟ اتفاق عجیب‌تر از مورد حقدوست اتفاقی است كه درباره پادووانی رخ داد. این بازیكن بدون اینكه با باشگاه سپاهان برای جدایی به توافق برسد برای شركت در تست آمادگی جسمانی در كمپ ناصر حجازی حاضر شد. اتفاقی كه شاید به‌طور كلی مساله حضور این بازیكن برزیلی در استقلال را منتفی كند. سوال اصلی از مسئولان استقلال این است كه چرا مسائل را از طریق حرفه‌ای پیگیری نمی‌كنند و اگر قرار است از پادووانی قبل از قرارداد نهایی تستی گرفته شود، چرا این كار را در كمپ باشگاه استقلال انجام می‌دهند؟ كمپی كه نهایت امكاناتش یك زمین چمن است. چرا این تست در محل دیگری و بدون سروصدا انجام نشد كه كار برای انتقال این بازیكن آنقدر بغرنج نشود؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین