اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۳۰۳۳

شهباززاده به استقلال برمی گردد؟

شایعه بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال را مدتی است که در محافل خبری می‌شنویم.
۱۷:۰۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| شایعه بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال را مدتی است که در محافل خبری می‌شنویم. گفته می‌شد که مهاجم استقلال به دلیل شرایط نامطلوبی که در ترکیه دارد می‌خواهد لیگ این کشور را به مقصد استقلال ترک کند.
شهباززاده اما منکر بازگشت خود به استقلال شده و از حضور در لیگ ترکیه ابراز رضایت می‌کند. شهباززاده می‌گوید: «چنین چیزی درست نیست و من کاملا از حضور در لیگ ترکیه راضی هستم. تا همین جا هم که در آلانیا اسپور حضور داشته‌ام. تجربیات بسیار خوبی به دست آورده‌ام. البته حضور در لیگ ترکیه هیچ تضمینی برای موفقیت نیست اما من تلاش می‌کنم مثل زمانی که در ایران بودم و برای اهدافم تلاش می‌کردم. حضور در لیگ ترکیه یک تجربه جدید است که سختی‌های خاص خودش را دارد اما من آمده‌ام تا مبارزه کنم و نتیجه و اتفاقی که می‌افتد دست خدا است و من تلاشم را می‌کنم تا ان‎شاءا... بهترین اتفاق‌ها برای من رخ بدهد.»
شهباززاده در حالی به لیگ ترکیه پیوست که تصور می‌کرد با حضور در این لیگ مانند همه لژیونرهای فوتبال ایران به تیم ملی فراخوانده می‌شود اما کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین لیستی که ارائه کرد نامی از این بازیکن نبرد تا مشخص شود سجاد در برنامه‌ها و تفکرات سرمربی تیم ملی جایی ندارد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین