اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۹۹۰

مهاجم پرسپولیس:اگر گل نزنی كاری انجام نداده‌ای

مهاجم اوكراینی تیم پرسپولیس نشان داده كه به شرایط آرمانی هر روز نزدیك‌تر می‌شود. ولادیمیر پریموف در دو دیدار دوستانه تیمش دو بار گلزنی كرد و روز شنبه هم در دیدار درون تیمی كه برانكو در نظر گرفته بود توانست هت‌تریك كند. مهاجم اوكراینی پرسپولیس در باره شرایط خودش دقایقی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت...
۱۴:۱۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم اوكراینی تیم پرسپولیس نشان داده كه به شرایط آرمانی هر روز نزدیك‌تر می‌شود. ولادیمیر پریموف در دو دیدار دوستانه تیمش دو بار گلزنی كرد و روز شنبه هم در دیدار درون تیمی كه برانكو در نظر گرفته بود توانست هت‌تریك كند. مهاجم اوكراینی پرسپولیس در باره شرایط خودش دقایقی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط تیم را چطور می‌بینی؟
تیم شرایط خوبی دارد و ما توانستیم از 4 بازی ابتدایی 10 امتیاز به دست بیاوریم و امیدواریم كه شرایط را همین‌طور حفظ كنیم و بتوانیم اختلاف امتیازات تیم را با تیم‌های دیگر بالا ببریم.
  • به نظر می‌رسد كه كم كم به آمادگی نزدیك می‌شوی؟
بله، من روزی كه به پرسپولیس آمدم نتوانستم به خوبی تمرین كنم و به همین دلیل كمی ناآماده بودم، اما كم‌كم به شرایط ایده‌آل نزدیك شده‌ام و امیدوارم بتوانم در تركیب اصلی قرار بگیرم.
  • در دو دیدار گذشته و در بازی درون‌تیمی نشان دادی كه راه گل زدن را خوب بلدی؟
من همیشه روی این موضوع كار می‌كنم كه در موقعیت گلزنی قرار بگیرم، اما اگر در بازی نتوانی گلزنی كنی كاری انجام نداده‌ای و من امیدوارم كه بتوانم به پرسپولیس در این فصل كمك كنم.
  • فكر می‌كنی اگر در تركیب قرار بگیری می‌توانی گلزنی كنی؟
من منتظر یك فرصت هستم تا بتوانم خودم را نشان دهم و ثابت كنم كه برانكو بی جهت به من اعتماد نكرده است و مطمئن هستم كه می‌توانم به پرسپولیس كمك كنم.
  • با هواداران توانسته‌ای ارتباط برقرار كنی؟
در همه جای دنیا، هواداران برایشان موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و این كاملا منطقی است و می‌دانم كه اگر در بازی بتوانم گلزنی كنم آنها هم به من اعتماد خواهند كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین